In de spotlight

Verzamelen is leuk zoal jullie weten. Helemaal als je collectie van een specifiek merk begint te groeien. En uiteindelijk wil je horloges dan uiteraard niet wegstoppen in boxen en lades. Tenminste, ik niet.

Nee, netjes uitgestald zodat je ze dagelijks kunt bewonderen, daar houd ik van. In het verleden daarom al eens twee draaibare displays van OOZOO gekocht, goed voor elk 50 horloges. Dat schiet op.
Heb het OOZOO merk uiteraard professioneel weten te verbergen.

Maar wat is nog leuker? Een display van het merk zelf uiteraard. Een oude Timex display uit de jaren 60 had ik al eens laten overkomen uit de U.S.

En toen bleek er onlangs ook een fraaie uit de mid seventies op een veilingsite te worden aangeboden. Van het bestaan wist ik al aangezien die in een Nederlandse advertorial uit 1974 werd afgebeeld.

Op een veilingsite in Frankrijk aangeboden en meteen toegeslagen. Dingetje was nog wel dat zij niet internationaal verzenden, dus eerst naar een warehouse laten sturen en vervolgens door naar NL.

En vandaag binnengekomen. Schitterend ding in seventies look en biedt ruimte aan circa 30 horloges. Twee draaiende elementen waarbij de bovenste de electric modellen moet tonen.

Nu eens kijken waar ik deze display een plaatsje kan geven en of het me lukt om hem te vullen met Timex horloges uit de jaren 1974 en 1975.

Dat gaat me vast lukken. Blij dat er weer meer horloges hun plekje in de spotlights gaan vinden.

Ben ik de enige op het forum of ben jij ook een brede verzamelaar als het om jouw merk gaat?

20 likes

Gaat lekker zo :+1:

Oh ja:

Denk het ook Pippi :sunglasses:

1 like

Proficiat ! :+1:t4:

1 like

Netjes zo, ziet er goed uit :+1:t2:

Heel gaaf

Heel netjes :+1::+1:

Mijn beste,

Heel leuk!!