In dubio... aankoop!

Ik heb de Speedmaster laten schieten voor een AT.
De AT op rubber is een lekker sportief en zomers horloge en de Speedmaster in mijn optiek meer een klassieker.
Het is maar net wat je wilt.
Doe waar jij je goed bij voelt.
Overigens heb ik nog steeds Speedmasterjeuk.

1 like

Aqua Terra! :+1:

1 like

Ik zou zelf voor de AT gaan. De speedmaster is net iets de druk voor een daily. De AT is rustiger maar er is zeker genoeg te zien. Dus een goede daily.

1 like

Citaat
De reguliere Speedmaster heb ik eerder gehad maar vertrokken want deze vond ik na 3 maanden saai.

Neemt juist dat niet iets mee in je besluit??

Persoonlijk vind ik deze afgebeelde wel erg gaaf hoor… :sunglasses:
Gelukkig hoef ik mij om dit soort beslissingen voorlopig nog niet druk te maken…, volgens mijn boekhouder.

1 like

Slimme boekhouder, welke zou hij kiezen?

2 likes

Wat is het typenummer van de afgebeelde Speedmaster 57? Die is lastig te vinden om meer plaatjes te zoeken.

1 like

Vind de endlinks in de rubberband van de AT heel vreemd (en de band sowieso ook niet niet erg mooi met dat patroon).

Speed erg mooi, in balans en zeker in deze uitvoering net even anders. Bovendien een bekend uurwerk dus gemakkelijk in het onderhoud. Dat zou mijn keuze zijn!

1 like

Voor mij absoluut speedy, maar als je eerder de Speedmaster saai vond na drie maanden en zo’n goed gevoel had bij de Aqua Terra zou ik die pakken.

Zoek maar op Speedmaster Broad Arrow 57 replica (Zonder gein :grin:)

Krassen horen er helaas bij.
Daar is het ook een ‘daily’ voor.

Staal genoeg hier.
Het moet rubber of leer worden (klinkt als een fetisj :face_with_hand_over_mouth:)

1 like

Aqua Terra :star_struck:

Mensen met smaak zijn er genoeg blijkbaar :wink:
Maar daarom ook deze andere config.

Heb de jouwe voorbij zien komen inderdaad!
Mijn gedachten gaan net als de poll 50-50

Ik voel mij goed bij een nieuwe aanwinst, dus het kan niet fout zijn :laughing:

1 like

Goede feedback! Thnx

Zeker de Speedmaster wat mij betreft.

Aquaterra is mooi, maar ik ben afgehaakt toen het luxaflex motief op de dial verscheen. Zonde!

1 like

Aha, op de site van Omega kon ik al niets vinden. Het dichtst in de buurt is de versie uit de trilogie serie maar die is dan 39 mm

De 57!
Kende hem nog niet maar damn ALS ik ooit mijn moonwatch inruil dan maakt deze een goede kans.
Vind hem zovele malen meer divers dan de AT.

1 like

Klopt, maar ook juist omdat ik de Speedmaster al heb gehad weet ik nu wat er anders zou moeten zijn aan een volgende Speedmaster

1 like

Het is geen nieuwe hè :wink:
De nieuwe trilogy ook bekeken, maar ik vind hem te iel voor mijn pols

1 like