In dubio... aankoop!

Onder het mom: Je kunt het maar 1 keer uitgeven!
Eindfase in de keuze voor de volgende 2 horloges:

Omega Speedmaster 57

Omega Seamaster 150 Co-Axial

Nieuw vs youngtimer
Moderne techniek vs bewezen techniek
Automaat vs handopwinder
Rubber vs leer

Beide ‘sexy’ en goed draagbaar (41 vs 42mm) als dagelijks horloge. Polsen van 18.5cm

Maar mijn gedachten gaan alle kanten op.

De reguliere Speedmaster heb ik eerder gehad maar vertrokken want deze vond ik na 3 maanden saai.

De Aqua Terra gepast en mijn hartje sloeg over schitterend uurwerk en super wijzerplaat.

De 57 vorig jaar even om gehad en door de verwijzing naar de originele Speedmaster verliefd. Opgelegd logo, stepped dial!

Het mag vooral een blijvertje zijn naast mijn 16570 ‘Polar’ en 114060

:thinking: Guys help me…

10 likes

Ik zou voor de Speedmaster kiezen.

Maak anders even een pol aan. :+1:t3:

4 likes

Aqua Terra

3 likes

Ouwe stempel…

  1. Weet niet hoe :laughing:
  2. En ik lees graag de reacties

Aankoop is niet gebaseerd op de aantallen, maar wie het beste argument heeft om voor een horloge te kiezen.

Ze hebben beide wel wat, ik zou gewoon kiezen met je gevoel nadat je ze beiden nog een keertje hebt gepast.

Die AT is geweldig maar natuurlijk wél een krassen magneet praktisch gezien…

2 likes

De AT is mooier, dunner en heeft een beter afgewerkte/meer gedetailleerde wijzerplaat.

1 like

Aqua Terra, misschien iets minder waardevast (denk ik) maar veel meer uitstraling, rustig en de plaat is naar mijn smaak. Het is jammer dat hij uiteindelijk te dressy leek op mijn pols, anders had ik m gehad.

1 like

Beiden best een verschillende uitstraling. De Seamaster gelikt en meer chique…de Speedy stoer, sportief en een eigen smoel. Ik vind deze Speedy erg geslaagd. Wat je zegt…minder saai dan de ‘reguliere’ versie.

Speedy 57 :+1:

1 like

Zo’n Speedmaster is wel echt heel cool, hoor. De Aqua Terra vind ik maar een rare inbetweener.

2 likes

Waar is de poll? :man_shrugging:

2 likes

Stemmen maar! :sunglasses:

  • Speedy
  • Aqua Terra

0 stemmers

3 likes

Speedmaster!

4 likes

Aqua Terra - all the way !

1 like

Ben ik het mee eens. Hij is te bling voor tool, te groot en druk voor dress, het is ook geen duiker. Ik snap hem ook niet goed.

2 likes

AT - hands down

1 like

Speeedyyyyy!!!

1 like

Aqua Terra. ( Wel op staal ) en rubbers band erbij kopen haha.

1 like

Thnx! :+1:t2:

1 like

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Absoluut de Speedmaster, als je in ieder geval weer een saaie en overgehyped horloge wilt…

Aqua voor de looks en met spectaculaire co-axial techniek. Daarnaast heeft niet half HF er één (gehad).

1 like