Phoe, moeilijk hoor! Ik vind de zwarte ook rete stoer, maar vrees toch voor krassen.
Blauw lijkt me wat fel kwa kleur, maar heb het niet irl gezien.
Ik zou in dit geval voor de zwarte gaan, maar meer voor als erbij.
Phoe, moeilijk hoor! Ik vind de zwarte ook rete stoer, maar vrees toch voor krassen.
Blauw lijkt me wat fel kwa kleur, maar heb het niet irl gezien.
Ik zou in dit geval voor de zwarte gaan, maar meer voor als erbij.
De blauw gepolijste versie komt er het eerst, en dan kijk ik over een maandje of 9 verder voor een eventueel andere versie.
Groeten,
Noel.
Ik had de blauwe (matte weliswaar) ook heel lang op mijn verlanglijstje staan, maar na het zien van veel live foto’s haakte ik af omdat de kleur wel erg fel blauw is. Dat gaat mij na verloop van tijd een beetje tegenstaan verwachtte ik.
PVD is al veel over gezegd, is mijn smaak bovendien niet.
Ik zou voor de staal matte met zwarte wijzerplaat en bezel gaan als ik jou was, die Mimoza heeft.
Succes met kiezen!
Die blauwe is heerlijk zomers, hij straalt gewoon het vakantiegevoel uit!!!
Blue is it! 
Ik las ergens dat de blasted versie ook een matte wijzerplaat zou hebben. Ik kan dit slecht zien op de squale websites. Squale.com en squale.de komen ook niet 100% overeen met de gegevens. Weet iemand hoe dit zit?
Volgens mij zijn de zwarte dials allemaal mat zwart,
De blauwe zijn allemaal sunburst (glimmend)
Groeten,
Noel.
Ik heb even meerdere foto´s bekeken van beide versies…
En nu begin ik toch te twijfelen of de 1 inderdaad een normaal blauwe plaat heeft en de gepolijste versie een sunburst…
Groeten,
Noel.
Binnen Europa staat nog wel een hele mooie te koop met zwarte wijzerplaat
http://forums.watchuseek.com/f29/fs-squale-50-atm-1521-026a-eu-1852074.html
@ErikPP, Bedankt voor de tip! 
Hij maakt mooie foto’s!
Ga bijna overstag, want is in mint conditie voor omgerekend 556 Euries… Op originele Squale mesh…
Hmmm.
Ik denk nog even na…
Dus als iemand anders zich niet kan inhouden… No hard feelings! 
Groeten,
Noel.
Er stond ook een blauwe, volgens mij zelfs in NL aan zijn naam te zien, helaas verkocht…
Eric
Dat van die wijzerplaten klopt wel.
De blasted blauwe is een matte wijzerplaat.
De polished blauwe bestaat in twee versies, ene limited voor een Pools forum mer opgelegde indices en de andere niet limited is een sunburst.
Nog ff een fotootje er bij van de mijne voor de pret.
Overheen gelezen, die black dial 50 atm uit Polen is zonder de mesh…
Minder interessant ineens.
Ik wacht toch even op een polished blue sunburst…
Dank zover!
Groeten,
Noel.
Noël,
Succes met de aankoop!
Ik zou voor de standaard zwarte en de mat blauwe gaan. De sunburst glimt wel erg hard.
Dat glimmen icm met die sunburst dial mag best, t wordt mijn eerste vrolijke aanwinst sinds een heeele lange tijd…
Ik heb de afgelopen 15 jaar alleen maar duikers met zwarte dial gehad, werd hoog tijd voor wat afwisseling!
Groeten,
Noel.
Ga hem in het echt bekijken zou ik aanraden, alleen dan kun je pas goed beoordelen of je de kleur en reflectie mooi vind. En zoals ik al aangaf is die blauwe wel heel erg blauw (zeker voor iemand die normaal zwarte dials heeft haha!) dus ben beetje bang dat je je er toch aan gaat storen na verloop van tijd.
Ik heb om dezelfde reden een zelfde knalblauwe Sharkdiver laten schieten:
Op W&W verwoordden ze dat wel mooi in de review van de eveneens knalblauwe Halios Tropik: ‘you have to be really in to blue to pull this one off’
En zo is het 
Hoi Candide,
Mijn garderobe is voor meer dan 80% donkerblauw, (zelf noem ik het een donkerblauw fetish
) dus i’m totally into blue zeg maar.
In mijn 3 piece colletion topic had ik alweer aan mezelf gemerkt dat ik naar een beater aan het kijken was met zwarte plaat zoals ook een dresser met zwarte plaat en een chrono… ook met zwarte plaat…
Ik dacht nog even aan een Doxa 1200T Professional met oranje plaat, erg cool en de Doxa is voor mij DE duiker om te hebben als je er 1 wilt met oranje plaat, maar die vind ik gewoon echt mooier in het zwart met oranje minute hand.
De blauwe Squale met gepolijste kast en sunburst plaat schreeuwt gewoon late 60’s en 70’s en dat vind ik nou juist zo gaaf aan dat horloge.
We zullen zien hoe die bevalt straks.
Groeten,
Noel.