In dubio

Nou, op aanraden van de leden hier op het forum ben ik naar Willegen in Rotterdam geweest om een Meistersinger te passen (waar ik met een bakkie koffie (tu) erbij alleraardigst geholpen ben, hoewel ik duidelijk aangaf alleen maar te willen passen voorlopig)

Conclusie Meistersinger past, dus die zal wel op mijn wishlist blijven staan

En passant heb ik een Fortis Professional Pilot om de pols gehad, waar ik erg van gecharmeerd bleek. Ik sta nogal bekend om impulsaankopen, dus in dit geval wilde ik er nog even over nadenken en helaas is hij twee dagen later verkocht :frowning:
De aanbieding bleek toch vrij scherp te zijn.

Heeft iemand nog tips voor vergelijkbare hologes? (of er nog een liggen?)

Groeten Daan

Gewoon eerst een plaatje als wallpaper of screensaver op je pc zetten. Als je hem na een week nog zo geweldig vind gaan zoeken op internet oa chrono24.com

Wel leuk om te lezen, want heb zelf ook soms die neiging… enkel neem ik het horloge dan weleens mee. Gevolg is dat ik dan weer buiten moet slapen op het balkon! Kortom momenteel kom ik niet te vaak bij de juwelier… het is veel te koud.

Glycine, Sinn?

De Meistersinger past maar waarom blijft deze op de wishlist? Je viel meer voor de Fortis?

Allebei mooie merken als je het mij vraagt. Succes.

Bidle Schreef:

het is veel te koud.

:smiley:

Ik had het anders moeten verwoorden, de Fortis komt nu OOK op de wishlist, een mooie Meistersinger stond er al een tijdje op en dat zal ook wel zo blijven…

Helaas laten de financiële tegoeden nog even geen ruimte voor alle wensen

Hi DaanL,
Uit nieuwsgierigheid. Welke Meistersinger spreekt je aan?
Heb zelf de am 904 automatic.
Hij blijft mooi,
Gr. Twan

De am 302, de am 303, Edition 108 NL, dat zijn eigenlijk de horloges die ik het mooist vind.

Doordat ik info over Meistersingers zocht ben ik hier (op dit forum) terechtgekomen, maar hoe langer ik hier meelees, hoe meer ik mooi vind en hoe hebberiger ik word…
Ben vast niet de enige die dat heeft :+

Je twijfelt ook over handwinded of automatic? de 302 en 303 zijn opwind en de 108 automatic. De 108 nl vind ik ook een hele mooie.
Af en toe doorademen ivm de hebberigheid. Juist omdat je zoveel moois voorbij ziet komen. Anders krijg je spijt. :frowning:
Veel suc6
Gr. Twan

Je vroeg om een tip:

In dubio abstine:
Tenzij je helemaal zeker bent: laten gaan.
Er komt zo verschrikkelijk veel voorbij als je goed kijkt, er is altijd wel iets naar je goesting te vinden, maar iets wat je echt wilt hebben en houden, dat is een ander verhaal.

Lekker bij wegdromen is ook leuk…:slight_smile: