In dubio

Heren,

Ik ga zometeen mijn horloge versturen naar Duitsland. Morgen komt UPS mijn horloge ophalen. Is het normaal om te vragen of Martin Braun mij (voor een deel) tegemoet wil komen in de kosten van het versturen van het horloge? Ik weet niet zo goed hoe ik hier om moet gaan en of het gepast is dit te vragen. Vandaar de vraag of jullie ervaring hebben met dergelijke situaties!

Alvast bedankt voor de respons!

Gr Jeroen

voorstellen kan altijd

joost

idd gewoon voorstellen, kan geen kwaad.

Is dit iets dat onder de garantie valt?

Je kunt het voorstellen, maar aangezien je het horloge zelf in het buitenland gekocht hebt zou ik het heel voorzichtig vragen. Zou anders zijn als er ten tijde v.d. aankoop een vestiging/vertegenwoordiger in Nederland was geweest. Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat jij de heenzending betaalt, en hij de terugzending. Dat heb ik ook al zo gehad met veel grotere en zwaardere zendingen.

Bij Sinn kreeg ik netjes een UPS zegel thuisgestuurd die ik op mijn pakketje kon plakken.
Dit was eigenlijk na tussenkomst van de Duitse dealer waarbij ik hem heb gekocht.
Als ik het direct aan Sinn had gemaild had ik denk ik ook de verzendkosten heen kunnen betalen.