In een parallel universum, grail watch tot 15k: GEEN Rolex, GS, Tudor, Omega...

Naar aanleiding van dit topic:

En de toch wel veel voor de hand liggende keuzes die hier voorbij komen…

…ik ben toch eens benieuwd. Ja, een Omega, Rolex of Tudor is mooi. Maar we zijn nu even in een parallel universum waarin die drie merken alledrie nooit bestaan hebben, en Grand Seiko wordt ook gezien als een raar verzinsel.

Je hebt 15k te besteden. Wat komt er om je pols?

En dan bedoel ik natuurlijk vooral @Handavinci @anon50762135EV @Lasteraar en alle andere vaste krachten aan het Rolex-front :wink:

6 likes

@anon50762135EV een rolex fanboy, had ik niet achter hem gezocht

5 likes

OK misschien kom ik hem gewoon vaak tegen waar @Handavinci ook is :smiley: Had even geen zin om de namen op te zoeken.

2 likes

Van rose goud en volgestopt met diamanten.
Beetje bling maar ik ga er voor…

6 likes

In dat universum zal ik dan waarschijnlijk een andere hobby hebben :wink:

Maar wel een Zenith El Primero om de pols.

:smile::+1:

16 likes

Ik kan hier eerlijk waar geen antwoord op geven,zie heel veel dure horloges voorbij komen die ik wel mooi vind.Heb geen favoriet omdat ik naar alle waarschijnlijkheid geen 15k stuk ga kunnen slaan op een horloge,dus heb ik mij hier ook niet in verdiept

1 like

Ik word wel een beetje moe van al die grail topics, ik moet steeds iets verzinnen. Een echte grail heb ik niet. Desalniettemin, hier twee mooie modellen.

of

7 likes

Da’s een Breitling die op het randje van teveel bling zit. En da’s een compliment, want de meeste vind ik écht niet mooi :slight_smile:

Toch zou ik voor de Zenith kiezen.

En ik vind het nu al een leuk topic! :smiley:

Simpel…

5 likes

1 like

Deze is altijd welkom.

2 likes

Een replica van een niet-bestaand merk? :smiley:

2 likes

Als ik nu 15k te besteden heb? Dan schuif ik de DJ meteen door naar Engeland, doe ik dat erbij en ren ik naar Chrono om deze te kopen:

Maar de rose gouden vintage variant blijft anders te duur voor mij.

6 likes

Altijd al platina wiilen hebben, een echte dress watch, en flinterdun.

10 likes

Tja, toch wel gewoon zoiets hoor, denk ik. Niet te groot of te opzichtig, maar wel supergaaf.

10 likes

haha. Dat zijn niet de juiste heren voor deze categorie. Voor Han 5k en voor Candy 0.5K

:rofl:

5 likes

Als ik 10 rooitjes mag stukgooien? Zonder enige twijfel:

Met afstand het mooiste horloge ooit.

8 likes

Mag ik deze?

8 likes

4 likes

Ik snap deze opmerking niet helemaal?