En natuurlijk ben ik op onze vakantiebestemming gaan kijken naar klokjes.
Heb een Oris op het oog. Hier kost hij 2300€ met de mogelijke 10% korting en nog wat onderhandelen halen we misschien de 2000€.
Ben ginds ook eens gaan informeren naar de prijs. En zonder onderhandelen koste dezelfde horloge daar 1680€. ::o Bij een officiële Oris verdeler, met alle documenten enzoverder erbij.
Zouden jullie ze dan hier kopen of toch voor een kleine 400€ verschil ze ginds kopen?
Ben in 2009 in de filipijnen geweest en daar een oris divers date gekocht in the mall of asia, daar zitten alleen de officiële dealers.
Nu moet je overal opletten in dat soort landen, gelukkig had ik een filipijns sprekende schoonvader bij me want blanken zien ze daar als rijk(en dat zijn we ook vergeleken met daar) en dus wordt de prijs dan verdriedubbeld.
Nu heeft mijn schoonvader daar gepingelt en een Oris divers date aan kunnen schaffen voor nog geen €590,- welke hier in Ned. Zo rond de €800 a €900,- ligt.
Dus de zeker de moeite waard.
Klokken zoals Rolex of andere high klokken zitten wel zo rond dezelfde prijs.
Mja een ticket die kant kost je al gauw €1000,- dus je moet je afvragen of het de moeite waard is.
Ikzelf zal als k die kant weer op ga zeker een extra zak centje meenemen om weer eentje te kunnen aanschaffen.