Niet “dood”, maar er worden super overdreven prijzen gevraagd. Een merk als Zodiac is best leuk, de low end modellen worden geleverd met een eenvoudige Ronda Quartz en het zijn horloges van rond 200~300 euro. Als je op eBay kijkt, is het alsof ze allemaal uit de high end Zwitserse horloge industrie komen en er worden idiote prijzen gevraagd! In de VS valt het dan nog meestal mee en ik ben dan 2e hands zo’n 125 euro kwijt (afgezien of ik het laat bezorgen in NL, want dure verzending en douanekosten). Ik verkocht een leuke Sea Ghost op Marktplaats en vroeg 80 of 90 euro. Koper was al zo beïnvloed door eBay e.d. prijzen, dat hij dacht dat het een fake was!!
Kom op, een low end Zodiac nagemaakt? Gelukkig geloofde hij me en was dolblij met z’n aankoop. Ik heb prijzen van Seiko’s en Citizen’s en dergelijke met sprongen omhoog zien gaan, terwijl de vraag echt niet erg was gestegen. Waar het aan ligt? Geen idee, kan me niet voorstellen dat mensen gek zijn geworden en menen dat horloges 2e hands ineens 2 tot 3x zo veel waard zijn geworden…
(wanneer) Vergaat de wereld?
Dat van die top topics kan ik niet ontkennen.
Hee ik ga eens even kijken of ik ergens wat topictitels kan gaan aanpassen. Iets met HanDavinci mod of zo.
Zolang diverse types horloges voor boven list weggaan is de markt volgens mij nog niet dood. Het is niet eens dat er weinig van zijn of zo. Werkelijk miljoenen, maar zo lang er nog meer kopers zijn dan bepaalde horloges, blijft dat zo.
Het assortiment horloges wat steevast boven list verkocht wordt, blijft redelijk beperkt tot dezelfde merken en typen, dat dan weer wel.
Gemiddeld wordt er wel steeds meer uitgegeven voor een horloge. Dit gevoel heb ik, tenminste.
volgens mij staat jouw naam daar dan ook bij.
Blauwbeer= aanstichter.
grapje😅
Wie veranderen die topic titel steeds?
ik
Nee, jij niet.
Ah-ah, ik vond je “delict” niet banwaardig . Maar de hogere machten beschikten anders.
Maar nou je het zegt: TimeLapse nam het een keer voor me op, gebruikte een kennelijk verkeerd woord en kaboem, een ban.
Ik zal toch geen banmagneet voor anderen worden?
En dan te bedanken dat ik nog nooit iemand heb gevlagd. Zelfs jeweetwel niet.
Oooooh how dare you!
Was inkoppertje toch?
ha zit wat is, ik bedoelde het woordje niet als scheldwoord maar het paste niet op het forum, klopt.
je bent geen banmagneet, maar iemand die zijn mening geeft wat soms beetje overdreven is.
maar dat maakt het soms wel leuker lezen.
Ja, maar alleen die van Han
Ik zie het als een investering. Klokski heeft dit forum al weer verlaten na een stormachtige carrière van 1 week.
Nee het zat anders: het woord wordt wel ongestraft gebruikt op het forum, vaker zelfs. Maar in de context en de discussie léék het of je het scheldend bedoelde. Terwijl ik het niet zo opnam. Noem het een ongelukje.
How dare you!
Juich niet te snel zeg.
Jammer vond de na ,s interessant!
Ik juich niet, ik stel vast