Bedankt voor het delen Robert!
uuh,… James.
Thx…leuk en interessant leesvoer
was leuk om te lezen, thx voor het delen.
Interessant verhaal, Jim!
Grtz
Harold. _\//
Johan mag ook, hoor.
Mooi leesvoer. Geeft te denken (Maar niet te lang he? )
Interessant artikel, vooral ook omdat ik een beetje aan het kijken ben naar een automaat (geen chrono).
Kwam o.a. een Tissot T-Tempo automatic tegen met een ETA 2824-2 uurwerk. Tot nu toe vind ik de Tissot Visodate Seastar (met een ETA 2836-2) het mooiste in deze prijsklasse.
Interessant artikel, dank voor het delen. Leuk om te lezen dat ‘vroeger’ het vooral assembleren was van onderdelen die door anderen zijn geproduceerd
Leuk artikel, maar dit is toch de basis informatie die iedere
beginner op horloge
gebied moet weten lijkt mij.
Trouwens, die Sellita’s lopen veel nauwkeuriger dan de fabriek aan geeft.
Enkele secondes in de plus per dag is mijn ervaring.
Leuk artikel maar hier komen toch alleen de general uurwerken aan bod (m.u.v. Seiko tot zekere hoogte)?
Goed leesvoer voor de maandag!
Exact, maar er zijn veel beginners hier en sommigen, zoals ik, komen nooit veel verder.
Zéker, maar het gros van ons bezit zulke uurwerken.
Ik bedoelde ermee dat de titel van het topic dan wat breder is dan het artikel waarnaar verwezen wordt. De verschillen tussen de general uurwerken zijn tevens een stuk minder voer voor hete discussies dan de voordelen van inhouse tov general of wat inhouse überhaupt voorstelt.
Ah, ja, ik snap het, mijn titel had ik wat beter kunnen kiezen inderdaad. Wilde het persé delen en heb er te kort over nagedacht.
Geen punt, artikel was het lezen waard .