Ja, vanmorgen was het redelijk druk op het werk.
Is er geen kijkshop in de buurt om het leed wat te verzachten ?
Als horloge liefhebber je horloge vergeten… je brood enz is nog te begrijpen maar je horloge!!!
Niet echt, UX designer. De user experience van horloges gaat erop vooruit als ze niet onder een strakke manchet hoeven.
Ja iedereen was daar wel een beetje uitgekeken.
helaas. Soms vergeet ik wel es mijn geld. Ik ben ooit 1 keer mijn mobiel vergeten, maar horloge ? NOOIT
Ik denk ook dat het motto “kijken doe je met je ogen, niet met je handjes” ze de das om heeft gedaan omdat iedereen weer met lege handen de winkel verliet.
Wat een drama zeg!!
Nog liever zonder broek dan zonder horloge
Altijd een reservehorloge meenemen
Ik heb geruime tijd een hmt onder in mijn tas gehad voor die momenten. Nu doe ik het horloge nooit meer af, enkel nog om te wisselen met een ander.
Reservehorloge in de tas of auto? Sommige mensen hier hebben echt een afwijking…
Schande voor de TS, topic slotje en een ban graag
Ligt aan het seizoen…
Ik heb ruim vóór het tijdperk der mobiele telefoons eens mijn horloge vergeten. (Ik was een early adapter met mijn Motorola in 1995, dus voor die tijd). Verslapen en in grote haast zonder koffie de deur uit.
En nu ik dit lees zit ik te denken: kijk, goede reden om eens een Seiko 5 te proberen. Stel je voor dat het nog eens gebeurt. Maar ik geloof dat ik een horloge niet een decennium in een tas of dashboardkastje ga laten. Dat vind ik zielig.
Dat wel ja.
‘zonder’ broek op het werk…
Ps als deze foto andere HF-ers mogelijk een levenslang trauma bezorgd dan ben ik bereid de foto te verwijderen
ik stel me alleen maar voor hoeveel meer haar er nog is…
Sweet dreams
Ouch