In je "blootje" naar het werk?!

Is lang geleden dat ik geen horloge om had.

Kom ik vanochtend op de zaak, ben ik mijn horloge vergeten! (Moest een uur vroeger beginnen, dus uit m’n ritme). Hij lag nog op de keukentafel! :frowning2:

Foto van het onheil

13 likes

Onvoorstelbaar! Mijn horloge omdoen is het eerste wat ik doe als ik de badkamer uit kom.
Dat wordt een zware dag, sterkte!

3 likes

Ai dat ziet er niet goed uit. Morgen niet meer doen hoor !

Ai! Daar heb ik zo’n hekel aan he, de hele dag dat incomplete gevoel…

1 like

en daarna wurm je hem door je mouw heen?

3 likes

Wij werken met mensen samen die altijd op het werk in hun blootje zijn…

14 likes

ban !!!

:confounded:

3 likes

Ja hoor, mijn werk vereist geen overhemden, dus dat gaat prima.

1 like

Ouch!

Heel veel sterkte vandaag…

:joy:

1 like

Eigenlijk doe ik dit altijd :flushed:

1 like

Ik heb altijd een horloge om de pols, ook tijdens het slapen, douchen, zwemmen, etc. Dus ik vergeet op z’n hoogst te wisselen. :slight_smile:

Normaliter knoop ik de manchetten pas dicht als ik het overhemd al aan heb. Ik weet niet hoe mensen hier een overhemd aan doen, maar van Wurmen is geen sprake. :wink: :wink:

1 like

Dat lijkt me echt een rottige dag. Het is ook het eerste dat ik doe op een dag. Een horloges kiezen en om doen.

Oei, ik weet perfect hoe je je nu voelt: naakt, gedesoriënteerd, ontredderd, geen besef van tijd (:joy:), ontdaan van je enige sierraad, kortom…verloren :disappointed_relieved:

De weinige keren dat ik dit bij mezelf ontdekte maakte ik rechtsomkeer (als ik nog niet te ver van huis was)

Man, dit moet echt als een nachtmerrie aanvoelen…

Veel sterkte!

2 likes

Gebeurt me ook weleens, vooral vervelend dat ik dan ook naar mijn pols kijk om te weten hoe laat het is (en dan weer tot de conclusie komen dat ik geen horloge om heb…)

Geen horloge om…?
The horror!
Sterkte :joy:

1 like

Ik heb meestal een reserve in mn bedrijfswagen liggen…

1 like

Ik leef vandaag met jou mee. Sterkte!

Je bent duikleraar?

Horloge vergeten?!.. Ik heb wel eens slechtere dagen gehad… :wink:

4 likes

triest, hellend vlak…

:stuck_out_tongue:

1 like