Voorbeeld van DRESKI doet volgen, ik heb even gezocht en vond onderstaande op mijn harde schijf. Ze komen langs in willekeurige volgorde:
Sinn 757; Heerlijke klok, gewoon strak… weet niet meer waarom hij weg mocht
Magrette PVD; kon niet wennen aan de kastvorm dus helaas…
VOSTOK (geen eigen foto). Gewoon een probeersel maar lag uiteindelijk te verstoffen.
Geel Monster: Heerlijk zomers, had staal en deze nato… gewoon erg opvallend. Goed zomers maar mocht weg, er komt inmiddels iets anders geels aan
Rolex 14010M. De eerste Rolex! uiteindelijk ingeruild om door te groeien… misschien nooit moeten doen… aan de andere kant 34mm…
Mudman! Kek ding, lekker licht… kon alleen in het weekend en daar had ik al klokjes voor…
Seiko Monstertje. Iets “wit” wilde ik hebben. Vrolijk en draagbaar. Heb nu geen witte meer… Wacht op de PMLE, haha!
Glycine Incursore: Geweldig horologe, helaas geen datum, iets wat ik wel wil op dit type horloge! Mooi op zwart of bruin leer, ik draag hem hier in de WK modus…
Rolex Explorer II: Als nieuw gekocht en weer verkocht. Ging om het geld, helaas weer weg. (komt in goede tijden ZEKER weer terug hoop ik!)
( * ) = deze horloges mis ik wel, alleen als ik ze niet verkocht had, had ik andere mooie aanwinsten weer niet kunnen aanschaffen. Dus heeft wel z’n nut gehad, met name de JLC en de JeanRichard vind ik erg mooie horloges !