In plaats van de Beeklustlaan 38 te Almelo: Bethune DB28 Digitale

Wel een mooi erkertje en een redelijk stukje grond. Het heeft potentie. :slight_smile:

Ik denk dat ik eerder de Beeklustlaan zou aanschaffen dan dat horloge, als ik eerlijk ben. :slight_smile:

Nou moet ik toegeven dat ik Almelo ken als m’n broekzak. Ik zoek dus nog even verder op Funda :wink:

1 like

Wauw! ik vindt hem echt mooi!

Dat huwelijk van een Credor en die discus Seiko me een Kabaalstra kast vind ik wel een rake typering.

Zeg je dat op grond van smaak of op niveau van vakmanschap? Mij spreken ook Credor’s niet aan, maar het vakmanschap zou toch wel “on par” moeten zijn.

Een punt is wel dat Credor net als Seiko een heel brede range maakt:

Overigens is het “De Bethune”. Net als “van Veen”, “van Dam” en “van Vliet”. Het huis de Bethune is een Belgische adellijke familie van Henegouwse oorsprong, (wiki). Er zijn er ook die “van Bethune” heten.

Enneh, schiet je niet te ver door in de RobertGerard modus? :smile:

1 like

Jij schaft een Nomos in deeltjes aan?

1 like

Welke Ahoi heb je op het oog. Is bij mij ook een horloge dat al lang door mijn hoofd spookt.

Voor mij zou het deze zijn. Met datum, omdat ik dan de wijzerplaat meer in balans vind.

2 likes

Yup. Ik heb dure smaak, daarover hieronder meer. En dat betekent dat ik eerst wat offertjes moet brengen. De deeltjes stapelen zich inmiddels redelijk op tot een derde van zo’n ding. :slight_smile:

Nou, dat verrast me eigenlijk, m’n keuze. Want het is niet de 40mm versie, maar de nieuwe 36.3mm Atlantik:

3 likes

Er zijn slechtere keuzes :smile:

1 like