Een minute repeater te koop.
Kunst of Kitch ?
Een minute repeater te koop.
Kunst of Kitch ?
Ik zie bij de comments dat er 4000 dollar voor geboden wordt, maar dat zullen wel senegalesen zijn. Die willen alleen je banknummer voor een eenmalige betaling naar Antwerpen, zoals ik afgelopen zaterdag in die prachtige stad heb gezien. Ik vind het in ieder geval kunst, maar dan heb ik het over het uurwerk. De voorkant kan me niet zoveel boeien.:)-D
Maar ik schijn ergens de humor te missen. Maar weet niet welke:+
Ik herken de taal, duidelijk Afrikaanse ver/aankooptruucjes. Het klokkie is van voor 1940 en dan van 1900. Geen probleem mee. Maar dat prachtige uurwerkje is voor mij als leek niet herkenbaar, maar wel splinternieuw.
Behalve een nieuwe kast krijg je er ook een gerestaureerde (in nieuwstaat zijnde) wijzerplaat bij. Dus je krijgt een origineel uurwerk in een nieuw jasje. Ik heb geen verstand van prijzen van zulke uurwerken, en minute repeaters zijn zeldzaam, maar een oud/exclusief horloge is meestal pas echt wat waard als het geheel origineel is.
Ik mis echt iets hier hoor. :S
Ik zie alleen maar staan dat er aan de voorkant 2 glazen zijn en ook aan de achterkant met senegalese humor. Buiten de 20 taalfouten per zin, maar dat is normaal bij die bedriegers.B)-
Stainless steel case,new custom made,fantastic,build specialy for this wonderful LeCoultre Minute Repeater movement, modern design of case.Two glasses in front of and at the back.
LOL ! Was ik ook al aan het denken !
Niet dat ik zulks ooit zou kopen hoor
Mijn Aerospace kan ook heel netjes de tijd piepen
Met alle respect voor de nietsvermoedend en afgebeelde persoon. Hij kreeg waarschijnlijk betaald of werd bedreigd om op deze foto te poseren.De opdrachtgevers zijn wij.!!!. Maar dan wel met de beste bedoelingen.
De bedriegers hebben zo een slechte taalkennis, dat als je ze vraagt(ter identificatie) om met een bordje met een verzonnen tekst op de foto te komen, dat ze dit ook nog doen. Ze willen ja je banknummer of geld hebben. Natuurlijk zijn de afgebeelde personen niet de criminelen, maar onschuldige slachtoffers.
Kijk op 419 scam en je komt niet bij over de internet-fraude die ik aan mijn vriendin heb laten zien afgelopen weekend in Antwerpen. Ze was doodsbang. Maar ik ben vrij grote jongen, maar toch wel beetje bang:X
Dán liever een Parnis