Inboedel horlogefabriek te koop

Vond deze advertentie op Ebay Duitsland. Komplete winkeldochterbestand?! van Stowa. Ongeloofelijk…, wat een spullen! Waar moet je dat allemaal laten?
Als hobbyist zou je er bijna hebberig van worden.

http://cgi.ebay.de/Komplette-Lageraufloesung-der-Stowa-Uhrenfabrik_W0QQitemZ230209576464QQihZ013QQcategoryZ69187QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

gr
Naadloos

Zo zeg, daar staat nog al eens een foto.

Het is gewoon een complete opslag van een Stowa dealer? Ik dacht dat Stowa alleen maar via hunzelf handelde toch?

Dit is al eens eerder aangeboden geweest, zie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,60588,60588#msg-60588

Nog niet weg?? Per horloge is het natuurlijk een schijntje, alleen even in elkaar zetten:)

Tegen de tijd dat je alles bij elkaar hebt gezocht , ben je ongeveer 100 jaar.
Maar!! Het ziet leuk uit.

Inkoopactie!

Dan hebben we voor de eerstkomende 25 jaar voldoende voorraad.

Geweldig voor een startende ondernemer. Ik heb geen idee wat zoiets werkelijk waard is en wat je er mee kan.
Wel leuke info.

Mischien leuk om een derde zaal van de a.s rikketik beurs mee op te vullen

Het zou me héérlijk lijken om een uurtje rond te snuffelen daar in die inboedel! :):):slight_smile:

We zouden het met alle forum-leden kunnen kopen en dan een weekje in een schuur gaan zitten…
Jur

Jur, dat zou de hemel op aarde zijn!! :smiley:
Ik stem vóór!! :)-D

Mijn beste,

Bij deze stel ik mijn garage ter beschikking.
En met enige religiositeit (mij niet geheel vreemd) zorg ik dat die hemel er zal komen.
:)-D

Dus laat deze ‘horlogerie’ maar komen in grote, grote hoeveelheden.
Immers: ‘Wie spaarzaam zaait, zal ook spaarzaam maaien. Doch wie in zegeningen zaait, zal ook in zegeningen maaien.’ 2 Kor. 9:6

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis

Uit dit soort wilde ideeën ontstaan vaak de mooiste ontwikkelingen. Ik heb ergens gelezen dat we zo’n 2600 leden hebben, dus 4 euro per lid is niet veel, maar 2600 leden in een schuur wel.

Maar het is wel een hemels plan, waar ik ook voor ben. :)-D

tjvreeken Schreef:

Nog niet weg?? Per horloge is het natuurlijk een
schijntje, alleen even in elkaar zetten:)

D’r zitten geen uurwerken bij, heb ik begrepen.

Wel heel veel lege kasten, alhoewel ik ook veel complete horloges heb gezien.

Misschien een leuk lot voor Henrik. :smiley:

Met al die onderdelen kan Morse toch wel een mooie limited in elkaar zetten? :wink:

Dat denk ik wel :smiley: