Ha horlogeliefhebbers,
Mijn eerste post op dit forum, helaas over een inbraak van afgelopen week.
Wij hadden in onze afwezigheid een hele lompe inbraak met veel schade aan ons huis.
De buit bestond onder andere uit onze laptops, maar helaas ook zaken waar we veel meer aan gehecht waren zoals:
1 Omega Constellation Quadrella met gravure op achterzijde “Tessa”, quartz
1 gouden Omega De Ville herenhorloge, type 462031021, handwinder
1 Ebel Sportwave E6087621 bi-color met metalen band, quartz
1 Maurice Lacroix herenhorloge goud (double) met bordeauxrode lederen band, automaat.
Mocht je deze horloges tegenkomen en je vermoed dat er iets niet klopt, stuur mij dan een berichtje.
Alvast bedankt voor het opletten!
Balen man!
Verschrikkelijk zeg. Van de horloges en andere spullen maar vooral van het feit dat iemand in jullie woning is geweest.
Sterkte gewenst en hopelijk komt alles weer terecht!
Marijn.
K#t dit heb je eventueel foto’s ? Kan ons wat beter helpen om mee uit te kijken.
Zeker balen, vooral omdat elk horloge niet zomaar gekocht is, maar een periode in je leven markeert.
Rot…
Oh shit, slecht nieuws. Hopen dat je er iets van terug kan vinden.
Dat is grof zeg! Buiten het feit om dat er spullen gejat zijn, is het ook verschrikkelijk dat er ongewenst vreemden in je huis zijn geweest.
Heb je wellicht foto’s van de horloges en/of speciale kenmerken waar we ze aan zouden kunnen herkennen? Dan kunnen we een oogje in het zeil houden.
Heel veel sterkte gewenst!
Klote man. Hopelijk worden ze gepakt. Zal oogje in zeil houden. Had je nog foto’s ervan?
Sterkte! Het idee dat er iemand ongevraagd in je huis rondloopt en in je spullen zit!
Sterkte! Wat een nare gebeurtenis…
Da’s klote, foto’s kunnen ons helpen !
Edit; je was me voor
Jemig man. Precies hetzelfde gehad hier in 2019, ik weet wat je doormaakt. Heb je alle serienummers…?
Heel veel sterkte er mee!
Waardeloos! Ik weet uit eigen ervaring hoe het voelt als er iemand (ongevraagd) in je huis geweest is.
Hopelijk komt er nog eea boven water.
Geen autosleutels kwijt? Let op dat je de sloten en startblokkering laat vervangen als dat het geval is. Óók als na een paar dagen je (reserve)sleutel in de buurt gevonden wordt!
Sterkte!
Wat enorm klote zeg, sterkte met het verwerken en hopelijk dat iemand wat voorbij ziet komen
Bah vreselijk. Sterkte, ik hoop dat ze snel gepakt worden.
De Ebel Sportwave is een bi-color.
De Omega constellaton quadrella heeft een gravure en zal dus niet zo makkelijk te verkopen zijn.
Bedankt voor het meeleven en inderdaad ontzettend balen!
Gelukkig wel, aankoopbewijzen en serienummers gedigitaliseerd.
Heel erg balen. Sterkte. Mochten je horloges opduiken dat wordt dat hier zeker gesignaleerd.