Inbraak, heeft iemand deze horloges aangeboden gekregen? gekocht? Gezien ergens?

Beste HF Vrienden,

Een jaar geleden was er bij ons ingebroken en een hoop horloges meegenomen.
Nu ik zelf alle doosjes nog heb zullen deze zonder doos, garantie kaarten etc aangeboden moeten worden.
Omdat er nogal wat liefhebbers horloges bij zaten ben ik benieuwd of iemand toevallig 1 van de volgende modellen heeft aangeschaft of aangeboden heeft gekregen zonder doos e/o orgineel bandje.

Dit om te kijken of de dieven nog te achterhalen zijn. VD politie etc. nooit meer wat gehoord na aangifte.

Seiko Sarb033 en 035, 1 vd 2 had een leren bandje
Sarb017 alpinist op de niet originele leren band
Tag heuer Aquaracer quartz met rode bezel en zwarte wijzerplaat op staal
Breitling colt 44mm quartz met blauwe wijxzerplaat en blauwe breitling rubberen band
Breitling skyracer
Frederique constant dames slimline moonphase met diamantjes op de dail en leren bandje
Victorinox maverick met leren niet originele band
Citizen vintage automaat nos met blauwe dail

Het steekt nog steeds en mis ze nog erg, nu we allemaal altijd wel neuzen naar horloges hoop ik dat ik toch nog een spoortje kan vinden ergens.

Het zelf zoeken op marktplaats, ebay, used products etc. heb ik maar opgegeven halverwege het jaar.

gr. Jurgen

3 likes

Heel naar dit.

Heb je toevallig wel de serienummers zodat we hierop kunnen letten

Serieus? Ik kreeg na een inbraak keurig een “Uw zaak” brief, dat ze alles administratief hebben vastgelegd maar dat ze onvoldoende aanknopingspunten hadden om een onderzoek te starten. Vond ik toch wel netjes. Ik had overigens zelf wel alles in detail doorgegeven, dus met foto’s, serienummers etc. etc. en zag de spullenboel daags erna ook terugkomen in stopheling.nl.

Markplaats etc. heb ik ook in de gaten gehouden. Heb ik ook opgegeven. Verzekering heeft uitgekeerd, daarmee was het voor mij ook klaar.

+1

nee in mijn geval kreeg ik het rapport, en dat ze het in de gaten houden.

Week later zijn er elders in de buurt 3 jongens op heterdaad betrapt… ik gelijk de politie gebeld of ze bij hun thuis wilde gaan kijken… grote kans dat mijn spullen daar ook lagen.

Maar dat gaat helaas niet ivm privacy etc moet via een rechter maar ben je 4 maanden verder…

3 likes

Ik hoop dat je verzekerd bent.

was (onder) verzekerd helaas.
heb niet de volledige waarde van alle horloges terug gekregen.

Jurgen ,

Ik stuur je even een PB vanwege inbraken in IJsselstein.

1 like

Lekker dan… :rage:

Meestal komt zo’n aangifte op de stapel en die stapel is vaak al torenhoog. Personeelstekorten bij de Politie door chronische onderbetaling en idioot hoge werkdruk.

…in combinatie met bezuinigingen en mismanagement van de royaal verdienende politietop. Erg jammer allemaal.

1 like

Oe ik heb een carrièreswitch op het oog. Wat wordt er verdiend aan de top?

Deze is uit 2017, niet iedereen komt voor dit geld z’n bed uit, misschien is het iets voor je…

1 like

Jaja, het is één grote puinhoop in Nederland maar ûh daar ging het niet over en met deze telkens maar weer terugkerende huil-discussie is TS niet geholpen. Het ligt allemaal aan Rutte en alle grote graaiers, zo dat weten we ook weer.

Terug naar het onderwerp? Goed plan! :sunglasses:

8 likes

…

Serieus!

PS Ik zie je alweer reageren. Je hebt gelijk hoor. :wink:

1 like

Gelukkig was je verzekerd !

Op basis van welke verzekering ben je uitgekeerd, inboedel of aparte sieradenverzekering?

inboedel

1 like

Bedankt man. :+1: Volwassen reactie.

1 like

Wat harder optreden mag zeker!