Inbraak Steiner Maastricht

Ik lees net dat de kraak bij Steiner Maastricht 's nachts heeft plaatsgevonden. Dat is dan nog een geluk bij een ongeluk… Alles beter dan een pistool tegen je hoofd.

Inbrekers hebben in de nacht van woensdag op donderdag voor zeker 100.000 euro aan juwelen gestolen bij een juwelier in de Maastrichtse Stokstraat.

De inbrekers kwamen via een raam binnen. Ook werd een rolluik vernield. Volgens de eigenaresse van de zaak zijn de inbrekers ongeveer twee uur bezig geweest met de kraak.

Een buurtbewoner waarschuwde rond drie uur vannacht de politie, maar die vond niks verdachts toen de agenten kwamen kijken. Een buurtonderzoek heeft nog niks opgeleverd. Op de beelden van de bewakingscamera van de juwelierszaak zijn van de inbrekers alleen handen te zien

hans

Laatst gezegd dat ik de Steiner Blackout erg fraai vind , maar ik was het niet…

Al met al geen pretje meer om juwelier te zijn.:frowning: Diep triest.
Ook de lol, om ergens zo “even binnen te lopen” word zo ook steeds hoogdrempeliger…

Nodig , maar met al die sluisdeuren , is de opmerking “ik zou graag even willen kijken”…al een beetje “beschamend”.

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie!!
en dat terwijl een buurtbewoner waarschuwde, en de politie niks verdachts constateerde!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ellende zeg! En raar dat op de bewakingscamera’s alleen handen te zien zijn… (td)

Wel goed nieuws vandaag: je mag je inbreker van de nieuwe regering in ieder geval weer verrot slaan.

Inderdaad vreemd dat op de bewakingsbeelden slechts de handen van de inbrekers te zien zijn. Ik mag hopen dat Steiner goed verzekerd is, maar afgezien daarvan: diep triest.

Inderdaad beetje jammer allemaal.

Woon zelf in een plaats met een exclusieve juwelier.

Deze was al 6x overvallen!

En als hij dit jaar niet meer overvallen wordt staat de teller op 11x!

Maar ja ergens voor sparen is er voor sommigen niet meer bij gewoon capuchonnetje op en rammen maar.

Normen en waarden laten we maar zeggen?

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

100.000 Euro valt nog mee moet ik zeggen. Ik heb namelijk wel eens een Franck Müller in mijn handen gehad bij Steiner die alleen al 80.000 Euro waard was.

Maar vooral flippen voor Philipp en zijn collegas. Ondanks dat je zelf niet in de zaak aanwezig bent, gaat die niet in je koude kleren zitten.

Zeker met de goudprijs op recordhoogte ga je dit soort berichten (helaas) meer horen (td).

In mijn woonplaats is even geleden ook een poging gedaan om de boel te overvallen. Jammer genoeg is er een steeds grotere groep te lui om eerlijk werk te doen voor hun geld.

:X Triest zeg! Die mensen werken hard voor hun geld, en daar maken anderen misbruik van.

En zoals, Meistersingerfan al zei, 't laagdrempellige verdwijnt door al die sluizen. Ik gluur nu meestal nog alleen door de vitrines.

El penumbra Schreef:

Ellende zeg! En raar dat op de bewakingscamera’s
alleen handen te zien zijn… (td)

Misschien dat alleen de blote handen te zien waren en de gezichten niet? Lijkt me alleen wel dom om vingerafdrukken achter te laten. Of misschien was de camera niet helemaal afgedekt, waardoor een paar handen nog net in beeld kwamen?

Wel goed nieuws vandaag: je mag je inbreker van de
nieuwe regering in ieder geval weer verrot slaan.

Nu alleen nog vuurwapens legaliseren…
Kom maar op boeven, take that!!!

Inbreken bestaat al iets langer hoor dan de laatste jaren…