Een Zweedse horlogevriend (Molle… http://mollewatch.webgain.se/information/index.xhtm)heeft zijn zinnen gezet op een erg duur horloge (Seiko SBGH001: 36000 beats… ahum)
en verkoopt een groot gedeelte van zijn collectie.
Daar ik verzamel “moet” ik compleet zijn, en deze 6138 is er één die ik nog mis:
Die komt er nu dus aan. In onberispelijke staat. Ik vrees dat ik zelf geen mooiere foto zal kunnen maken.
Ik zag er laatst ook zoeen op MP maar ik kan niet zo goed met die “vergulding” overweg. Anywho, voor de verzamelaar natuurlijk een must-have dus wel gefeliciteerd Rob!
Die op MP is waarschijnlijk ook op het forum terecht gekomen, die had er nog een originele band bij ook.
Alleen geen foto’s van de binnenkant, wel de belofte dat hij goed liep.
Daar Stefan een mooie mod van me heeft gekocht, leek het me leuk om zo wat geld retour te sturen.
Ik was die Zweedse website even vergeten… Maar hij staat nu weer hoog in de favorieten lijst! Ik hoef niet eens verder te kijken dan de ‘divers’ om te weten wat een mooie spullen die Zweed heeft!
wat een gave site zeg. prachtige seiko’s en tissots. Wie heeft er wel eens gekocht daar? Zijn de Tissot sea stars een goede koop? lijken mooie betaalbare vintages.