Weer gezwicht. Horloge besteld in de VS. Vond de levertijd al wat lang… snap nu beetje hoe dat komt
WOW, een CO2 neutrale klok
Is het een GMT? Dat zou wel handig zijn…
En nog even een lekker stukje met de Ferry
Aangezien het horloge een wereldtoernee maakt doe ik maar een hint van de komende aanwinst.
Kaapstad next
Een quiz maken kan natuurlijk ook.
Waar gaat het pakketje na zuid korea naar toe?
- Zuid-Afrika
- Duitsland
- kazachstan
- Noordpool
- …
Duitsland en wel Frankfurt
Ik vermoed dat de Koreaanse douane de stiptheidsacties hebben opgeschort ( en het werk geheel hebben neergelegd) om een dreigende inval vanuit Noord-korea af te wenden…
Vandaar dat ik nog maar een hint geef…
Heb je een M&M besteld? En is die alvast op wereldreis?
Geveld door de manflu inmiddels een lamme arm van het F5’en. Helaas, het pakket ligt nog steeds in Korea. Indicatie uiterste bezorgdatum is 23/12 ik heb de hoop opgegeven dat het daadwerkelijk voor kerst/verjaardag hier is. ,
Geen m&m… Wel een week.
Aan de topictitel te zien dacht ik dat je een A.Lange besteld had… maaf die zal je niet uit tokyo (VS) halen. ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst.
O-M-G… de PostNL app meldt dat er een pakket is aangemeld is. Inklaringskosten 87 euro… Nu afwachten hoe lang het duurt voordat het pakket wordt overgedragen aan de postbode.
Mijn gok is trouwens een Bulova Moonwatch
Ik noteer uw antwoord…
Hoera! Vanavond kwam de postbode langs. Daar waar de Apollo 15 missie naar de maan in totaal 13 dagen duurde, deed het pakketje er 26 dagen over om de plas over te steken vanuit de VS.
Enfin, de Bulova Moon Watch has landed.
Iemand had onderweg wat extra aandacht voor het pakje… De bubbeltjesenveloppen waren open gesneden. Met een stanleymes blijkbaar, want de kartonnen buitendoos van Bulova heeft een kras te pakken.
De binnendoos is gelukkig intact, en de inhoud ook.
Eerste indruk… Hij is inderdaad groot. Had al gelezen dat het horloge aan de maat is, maar wilde wel de gok wagen. De stalen band komt in verhouding wat dun over. IRL last wijzerplaat veel diepte zien.
Het op maat maken ging gelukkig makkelijk. En op de pols draagt ie groot, maar ik kan hier mee leven denk ik. Waarschijnlijk heeft de G-shock mijn tolerantie grenzen aardig op gerekt…
Mooi voor oud en nieuw binnen Hij is gaaf en het is een horloge dat aanwezig is. Geniet ervan