Incoming Anonimo's

Na de herschikking, het afscheid van enkele horloges, en enkele die binnenkort het veld moeten ruime tijd voor wat nieuws. Voor de wat grotere, stoerdere klokken stap ik volledig over naar Anonimo. Qua design, afwerking, eigenzinnigheid en de geschiedenis een merk dat mij bijzonder aanspreekt. dit zijn mijn vrije tijdshorloges. Ik heb reeds een Cronoscopio Mk1 en een Wayfarer II van Anonimo.

Eind vorige week heb ik daar een Dino Zei Glauco Bronzo Small Seconds aan toegevoegd, een echt bronzen horloge. Forse klok, bijzonder leuke details zoals een in 3 niveaus opgebouwde wijzerplaat, bandaanzet, klein kijkvenstertje aan de achterzijde in het glas van de ingegraveerde duikhelm, e.a.

Hierbij een eerste snelle iPhone foto:

Daarnaast heb ik vanavond nog een mooie deal weten te maken op een Anonimo Militare in de kleur…Oranje! Yes, ik had nog geen horloge met oranje wijzerplaat, en met het komende EK natuurlijk extra leuk. Waarom de militare van Anonimo? Door zijn absoluut strakke basisuitvoering die dicht bij het idee van een militair horloge komt. Niet gekozen voor de automaat, die is door een andere indeling van de wijzerplaat veel minder evenwichtig, en de handopwinder is een mooie easy-going 6497. De Militare heeft oof een zeer kenmerkende kroon bij de 6, welke dus omsloten is door de band. Hierbij alvast een teaser van de website van de verkoper:

Mooie horloges, erg gaaf. Veel plezier ermee en dat je Militare maar lang om mag houden(tot na 1 juli)

Lekker eigenzinnig! De kroonconstructie van de oranje is erg fraai bedacht (tu)

Wat Tico zegt - leuke ontwerpen.

Mooie horloges, vooral de Bronze vind ik prachtig .

mooi merk!!
gefeliciteerd.
zelf een millemetri gehad met zwarte plaat en militare crono met zwarte plaat.

mooie aanwinsten!!

Zijn mooie klokkies idd, persoonlijk vind ik de ‘Anonimo carbon diver’ erg mooi

Die oranje is zeker leuk!

floris Schreef:

Die oranje is zeker leuk!

Wat hij zegt ^

Gefeliciteerd en veel draagplezier! Gaaf merk Anonimo.

like

Had er nog nooit van gehoord. Ziet er goed uir.(tu)

Stoere kasten, wijzerplaten niet mijn smaak.

Wel leuk detail dat ie een glaasje in duikhelm heeft.

Bedankt voor alle reacties, leuk om altijd weer te zien dat een merk als Anonimo heel duidelijke liefhebbers heeft, en ook een hele duidelijk groep menzen die het wat minder vinden. Lekker eigenzinnig.

1 like