Ik ben van plan om mijn G-Shock verzameling weer wat leven in te blazen. De jacht op limiteds is weer geopend en deze is om mee te beginnen. Een zeer populair model onder de verzamelaars maar voor sommige puristen misschien iets teveel van het goede. Eric Haze is een graffiti artiest welke de verpakking van de 30 jarig junileum modellen heeft ontworpen. Voorlopig even geen mechanische horloges voor mij.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zXb2ptid638[/img]
vind de wijzerplaat erg geslaagd! ik had alleen een wat “sterielere” band beter gevonden.
Succes met de jacht.
gr.
Van harte, ik vind hem best tof (tu)
Ps. als je een keer op een vriendelijk geprijsde Wu-Tang Clan editie stuit, zou je het me dan willen laten weten? :)-D
ik zag hem vqnmiddag nog liggen in de stad …niet on aardig maar te druk voor mij.
Opvallende klok. Heel apart. Zeker geen dertien in een dozijn.
veel te druk, kan niet eens de tijd fatsoenlijk aflezen
alsof ze van gekkigheid niet meer weten hoe ze een populair modelletje kunnen uitmelken…
enig “voordeel” is dat 't een limited is, maar daar is m.i. alles mee gezegd.
Mijn beste,
Ja Andre, met zo’n flitsende video intro, zou je de tijd vooruit willen zetten om je aankoop te bespoedigen!!
Doch voor mijn eigen pols, iets te geanimeerd.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Leuk en ziet er lekker fris uit! En toch leuk om je gshock collectie weer eens te vergroten
Wil zelf nog eens een iets andere versie, de ga-100. Maar die ga ik mooi eens op vakantie kopen.
Helemaal goed die kleuren (tu) Vond de rooie van mij al niet zo goed bij het doosje passen, maar nu snap ik de kleurstelling.
Volgens mijn transformeert ie elk moment in zo een Japanse Neon Genesis Evangelion robot ofzo.
Zocht even een filmpje, maar vond deze veel indrukwekkender. Die fanatieke Japanners. En geen voorbijganger die stil blijft staan. Blijkbaar is het daar de normaalste zaak van de wereld. :+
[video]http://www.youtube.com/watch?v=oVwbUljGs3g&feature=player_embedded&noredirect=1#![/video]
Ik werd er weer helemaal blij van. De kleur is en soort zilver metalic. Een heerlijke eyecatcher. Op naar de volgende limited…
Het is niet helemaal mijn ding meer, vroeger wel! Dit is echter een zeer mooi exemplaar en met wijzers. Dat maakt hem voor mij zeker een leuke klok.
Mooi horloge dreski
Zijn ze echt onverwoestbaar?
Mooi man!!
van harte, staat je prima …kleur stelling is ook goed alleen een paar sterren teveel
Ondanks dat het tijd aflezen wat lastig is door de drukte op de wijzerplaat, vind ik em zeker wel wat hebben!
Wil ook nog een G-Shockje erbij…maar te veel keus gewoon…en bij de solars te weinig Op hoeveel zit je nu totaal qua aantallen?
toodutch Schreef:
Ondanks dat het tijd aflezen wat lastig is door de
drukte op de wijzerplaat, vind ik em zeker wel wat
hebben!Wil ook nog een G-Shockje erbij…maar te veel keus
gewoon…en bij de solars te weinigOp hoeveel
zit je nu totaal qua aantallen?
Dat zal je tegenvallen. Ik heb er nog maar zeven. Financieel was 2012 een drama jaar en ik heb noodgedwongen een heleboel moeten verkopen. Het leverde me gelukkig meer rendement op dan een bank.
Ik ga weer overnieuw beginnen…
Zoek maar eens op “G-Shock torture test” op youtube. Ze zijn inderdaad onverwoestbaar.
Gezien je duistere verleden in de rafels van de samenleving, als graffiti-artiest in spe,gelardeerd door een omgeving waarin de amerikaanse cultuur op een sportieve manier werd vereerd kan ik goed begrijpen dat deze aankoop een bijzondere is. MAW geinige klok voor een markante Mokummer.
leuk ding ! kan de G-shocks zeker waarderen. Nog steeds erg in mijn nopjes met de bumble bee
dreski Schreef:
Dat zal je tegenvallen. Ik heb er nog maar zeven.
Financieel was 2012 een drama jaar en ik heb
noodgedwongen een heleboel moeten verkopen. Het
leverde me gelukkig meer rendement op dan een
bank.
Ik ga weer overnieuw beginnen…
Oei, dat heb ik niet meegekregen, geen leuke situatie
Fijn dat je weer opgekrabbeld bent en stug weer aan het verzamelen slaat (tu)
Vermoed dat het nu extra fijn voelt om weer leuke G-Shockjes aan te schaffen!
leuk en mooi!