Incoming Citizen Ecodrive

Nadat ik gisteren een live pokertoernooi won in een plaatselijke kroeg had ik ineens wat geld over om een leuke aanwinst te scoren. Een deel van het geld ging naar mijn vrouw zoals ik vooraf had beloofd bij winst. Een kapper kost goudgeld tegenwoordig. :wink:
Mijn oog is gevallen op een model wat jaren geleden eens voorbij kwam maar die maar steeds in mijn achterhoofd bleef hangen. De Citizen BM6400-18e

Deze is ineens volop verkrijgbaar op ebay. Een echt no nonsense model. Mooi opgelegde indices. Een military look maar toch een mooie afmeting 40mm. Ecodrive en 200m water resistent. De lume van Citizen is altijd prachtig.

Verder is dit horloge geschikt voor vele bandencombis.

Het gaat alleen nog ff duren voordat ik hem heb. Paypal doet weer een echeck. De betaling wordt dan een week later verwerkt. :frowning:

Waar een potje poker al niet goed voor is…:smiley:

Gefeliciteerd, zo wel met de winst van het spel als met de aanschaf.

Veel plezier ermee.

Groet
Herman

Ik houd niet van Citizen, maar deze vind ik toch wel gaaf. :wink: Vooral de kroon is heel gaaf. Nice!

Op stalen band nog veel mooier!

Ik ben al tijden op zoek naar de versie met saffier glas… BM6407-01E

Heb je al nagedacht over de Citizen Promaster Sea BJ8050-08E? Of heb je hem al?

Dat vind ik echt waar een kickass vet horloge. (tu)

Dit is inderdaad een mooie Citizen. Zoals je zegt: een no-nonsens horloge. Helemaal toppie! (tu)
Opeens volop verkrijgbaar op eBay? Hm, dan moet ik toch ook eens gaan hengelen… :smiley:

Met zo,n bruine leren band ziet hij er wel erg fraai uit zeg!!
:slight_smile:

Super die bruine band
is die origineel Citizen?