Incoming: Dan Henry 1937

A poor man’s speedmaster! Maar dan toch goed afgewerkt en met een originele twist!
Ik zou niet twijfelen :wink:

1 like

Prachtige chrono zeg! :ok_hand:

1 like

Leuke aankoop! :+1: Ik heb de non-chrono versie van deze een tijdje geleden gehad. Eigenlijk nooit gedragen, maar ik was best te spreken over de afwerking van de wijzerplaat. De kast vond ik redelijk basic, maar de wijzerplaat zat echt wel goed in elkaar met mooie details. Ik had bij mijn exemplaar moeite met de 22mm bandaanzet, maar ik zie dat de chrono een aanzet van 20mm heeft. Helemaal goed dus! Nu kriebelt het bij mij ook weer, terwijl ik weet dat het horloge uiteindelijk ongebruikt in de doos blijft liggen (en daar heb ik er al een paar van :joy:).

3 likes

Moest hij bij mij niet klikken weet je hem wel te vinden in het blauwe deel :wink:

Wow, die ziet er erg netjes uit zeg!

Net als die van OP trouwens, mooie horloges!

1 like

??

1 like

Original poster, topicstarter dus☺

2 likes

Ah most mensen talk Nederlands hier, so they gebruik TS you know. But if jij this want to gebruiken het is all fine by me.

3 likes

I work in an international omgeving, and i spend veel time on international websites so i neem a lot of things gewoon over snap you?

2 likes

Yes i like. Is very nice.

Het model van OP is idd erg mooi. Combi van goud en blauw is ook erg gaaf. :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Dit is een DH model dat ik qua looks wel kan waarderen, benieuwd naar je ervaringen ermee. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Toevallig een uurtje geleden de 1937 in het zwart in ontvangst mogen nemen, ziet er leuk uit!
Alleen voor mij toch echt veel te klein en daarnaast mis ik wat “diepte” in de dial.

Mijn kerstcadeautje gaat dus weer terug richting Duitsland helaas…

fyi; Ik heb hem afgelopen dinsdagmiddag besteld en dus net binnen 72 uur al binnen.

2 likes

Had mijn verhaal kunnen zijn. :roll_eyes::laughing:

Deze inmiddels verkocht.

1 like

Heel mooi met de zwarte plaat! Jammer dat hij wat te klein is :slight_smile:

1 like

Onlangs de 1964 aangeschaft. Bevalt prima

2 likes

Mooie foto overigens!

2 DH’s gehad. Gewoon leuke horloges voor het geld!

1 like

Veel plezier ermee. Ben vanwege mijn smalle polsen blij met de 38mm!

2 likes

NA Topic voor de geïnteresseerden :slight_smile:

1 like

@seamaster95 ik ben helemaal off topic, maar ik heb je Seiko SNK805 gezien en heb interesse, maar omdat ik speciaal voor dat klokje op het forum gekomen ben kan ik je schijnbaar niet direct een berichtje sturen. Jij mij misschien wel :slight_smile:

1 like