Incoming: dikke duikert

Op Ebay een prijsvoorstel gedaan, tegen mijn verbazing in mee akkoord! Helemaal happy :smile: Nadere toelichting van het model volgt.

Tipje van de sluier:

Iemand een idee welk model? :wink:

Als ie binnen is volgen er uiteraard betere foto’s.

Ik weet dat je opzoek was naar een Olma Bakelite, maar dat is dit niet.
Een Doxa dan?

Ben nog steeds op zoek naar die Olma, maar de prijzen stijgen drastisch, dus dat wordt een lange termijn project.

Doxa had gekund, gezien de kastvorm, maar is het niet :wink:

Half vijf is in ieder geval een bijzondere positie voor de kroon.

Ik gok een Squale, maar welk model…?

Nope :slight_smile:

Ik dacht ook aan Squale, maar dat is het dus niet. Momenteel weet ik het niet maar het zal vast wel een oja zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Een Tissot PR 300

Hè Sh*t, had niet verwacht dat iemand het zo snel had geraden. Inderdaad een Tissot PR 300. Hoe ken je het model, Melvin? Niet echt een bekend model namelijk.

Ik heb me verdiept in vintage duikers, omdat ik er zelf eentje wilde hebben haha. Uiteindelijk trouwens geen één gevonden die me echt beviel. Of de looks tegen of de prijs :wink:

hulde :smile:

Grappig, ik was deze tot sinds kort nog nooit tegen gekomen. Toevallig toen ik Ebay rond struinde. Er is niet heel veel over te vinden, vermoed dat het model heel kort in Europa veekocht werd, en vooral in andere werelddelen.

Wat voor duikers vind je mooi? Er staat op MP wel een interessante Fortis, maar betwijfel de originaliteit. Ziet er wel gaaf uit though.

Dat is nou typisch zo’n duiker, waar ik het erg jammer van vind, dat het geen automaat is. Verder echt een bloedmooi horloge, zit de originele bracelet eraan?

Klopt, maar drukt de prijs wel :wink: Lekkere daily beater zo, alhoewel ik daar een ander horloge voor heb.

De originele band zit er aan, als het goed is ook op volledige lengte.

1 like

Bulova Snorkel, Zodiac Seawolf, paar modellen van Aquastar en natuurlijk Doxa. Ik vind deze (mijn lijstje) echt wel mooi, maar niet mooi genoeg om andere horloges er voor te laten liggen tenzij ik de loterij win.

Mooi lijstje, Zodiacs en Snorkels zijn nog wel te doen qua prijs vind ik, maar Doxa’s stijgen hard en Aquastar al helemaal.

300/400 als ik het me goed herinner. Is nog wel te doen ja. Misschien juist de tijd om in te stappen met een Doxa, maar dan ben je eigenlijk al te laat.

Nice! Ik vind dat oranje op de bezel en de kroon op half 5 wel iets gaafs hebben. Maakt het toch weer net iets anders. Schrok je toen het voorstel werd geaccepteerd? haha

Mooi horloge zeg, kende deze nog niet… Die brute hoek bij de uiteinden van de kast vind ik super!

Graag foto’s als je het klokje binnen hebt :wink:

Gr, HJR

1 like

Ja vind 'm ook wel nice. Vintage Tropic er op en klaar!

Was wel even schriken ja, aangezien ik bijna nooit iets via Ebay koop en ook niet zo goed weet hoe alles werkt. Hoop dat het goed gaat.