Incoming..Echt de laatste

Vorig jaar rond deze tijd mocht ik een verjaardagskado gaan uitzoeken. Ik had een Glycine Combat sub met rubberen band bij een juwelier besteld. De levering werd echter steeds uitgesteld en ik heb toen voor een Hamilton X-wind gekozen. Die was destijds beschadigd en heb ik toen terug gestuurd. Pakketje weg geraakt, 650 euro armer en doei verjaardagskado.
Vorige week was ik weer aan het speuren en vond ik een Glycine Combat Sub met stalen band voor een zeer goede prijs. Na een zeer bewogen jaar heb ik besloten om deze maar aan te schaffen. Verder ga ik proberen volgend jaar zo lang mogelijk geen nieuwe horloges meer te kopen. Wanneer de dollar echter zakt en ik een leuke G-shock kan scoren doe ik dat natuurlijk. :wink: Hier alvast wat plaatjes. Er valt lekker veel mee te combineren.



goeie keuze andre(tu) en hij moet natuurlijk de grtjes hebben van big brother;)

Dreski die roept echt de laatste doet me toch denken aan mensen met een kater die roepen: ik drink nooit meer!!

wow, echt mooi hologe, heb ik ook een tijdje naar gekeken, maar helaas heb ik mijn geld voor andere dingen moeten gebruiken (rijbewijs, studie, etc)

wow (tu) andre, deze is echt gaaf
leuk te combineren idd (tu)

eric128 Schreef:

Dreski die roept echt de laatste doet me toch
denken aan mensen met een kater die roepen: ik
drink nooit meer!!

Dat heb ik ook al zo vaak gezegd. hahahaha

Ik heb hem ook een erg prettig horloge. Op dit moment heb ik hem aan een meshband, zal ik eens een foto van maken. Alvast veel plezier ermee.

Mooi horloge weer kerel!!! :slight_smile:

Top André! Een van de leukste duikers ooit en van een goed merk. Veel stijl elementen zoals de mercedes wijzers met een eenvoudige layout. Dit maken dit horloge een ode aan de klassieke duikers. En oranje is lekker, gewoon lekker.

Komt deze uit Duitsland trouwens? En nu nog die groene alpinist?

hharry Schreef:

Komt deze uit Duitsland trouwens? En nu nog die
groene alpinist?

Nee ik heb hem via een italiaanse juwelier op ebay. Ik heb nu een stalen band voor de prijs van een exemplaar met rubber. De banden van Glycine zijn niet goedkoop dus het was een goede deal imo. Die groene Alpinist is toch iets te dressy. Misschien een mooi kado als ik met pensioen ga. :wink:

Mooie klok André. (tu)Veel plezier er mee.
Gr,
L.R.

Ik heb moeite om te geloven dat het je laatste is, maar fraai is ie! Die nato met oranje streep smoelt erg leuk, Gefeliciteerd met je aanwinst! (tu)

Eindelijk weer staal i.p.v. plastic!

Hij is mooi. Ik ben benieuwd of je het tot februari volhoudt om (afgezien van de G-shocks) geen horloges te kopen. :wink:

Mooi horloge, mooie kleuren en idd leuke combi’s met al die banden.

Ik misgun je niets, maar ik ben wel jaloers :smiley:

Erg mooi! Stoer, en met dat oranje toch ook wat speels. Super klok!

Mooie slanke kast, en inderdaad leuk te combineren zeg! Ben niet zo van die kleurtjes, maar zoals 't hier gedaan vind ik het wel wat hebben.

Als dit werkelijk (voorlopig) je laatste is,dan heb je wel een hele
mooie uitgezocht proficiat(tu)

WOW :sunglasses:

Wat een prachtklok, zeker met de speelse oranje accenten. Op staal het mooist, al gaat de natoband nog wel.
Dit is wel mijn ding vrees ik.
Je laatste horloge?
Hmm, een utopie vrees ik, ha ha :+
Of het moet enkel nog voor dít jaar gelden, dan lukt het wellicht :smiley:
Het is weer zo Januari.

Veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Ik heb naar aanleiding van dit topic, waar ik concludeerde dat dit toch ook wel een erg mooie klok is, besloten om eens een ‘wishlist’ bij te gaan houden, met klokken die ik mooi vind en zeker de moeite waard zijn om in de gaten te houden (en misschien ooit te kopen). De lijst met mooie klokken in mijn hoofd begon een beetje te lang te worden namelijk :slight_smile: