Normaal hou ik niet van grote horloges. de gimmick met de kroon en de mooie kastvorm heeft me overtuigd. Komt uit de US of A, dus zal wel een paar weken duren. Zal tegen die tijd zeker wat plaatjes posten!
Hoe werkt de gimmick?
En voor een mooie prijs ook nu! Heb zelf de oranje/zwarte gekocht op rubber.
Zonder die gimmick had ik hem graag gehad. Ik kan niet tegen asymetrie. Is het er niet af te slopen?
Nee, zit aan een ring vast die rond de kast loopt. Geheel loopt overigens erg soepel en degelijk.
Klopt. Had deze al langer op het oog. Verschil listprijs en internetprijzen is nu zo groot dat ik hem niet kon weerstaan
Wat kosten deze nu en waar te koop eventueel?
Gaaf!
Zet je met dat gele blok alleen de duikring vast?
Mooi hoor, ben ook benieuwd waar je hem besteld hebt.
Heb zelf de automaat gekozen, de ETA 2824 was meer binnen bereik dan ik had verwacht.
Heb hem bij Ashford besteld. Inderdaad een site met gemengde recensies, maar komt vast goed. Verzenden en douanekosten zijn even slikken trouwens, waarschijnlijk zo’n €150 itt.
Hij is binnen!! Helaas nog €115 invoerkosten moeten afrekenen aan de deur. het horloge zelf is top, ben zeer onder de inruk van de afwerking van de kast, en de mooie rubber band.
In het echt is de blauwe wijzerplaat een stuk rustiger dan op de foto’s lijkt. De foto vertekent wel meer, want het horloge lijkt over de pols te vallen. Hoewel het een groot horloge is, valt ie gelukkig niet over de pols heen
Mooie klok en dito bandaansluiting! Veel plezier ermee