Eindelijk is het dan zover. een vette vintage tegen een zeer schappelijke prijs. morgen ophalen.
Iemand ervaring met zo een horloge, heb me wel wat verdiept maar snel handelen was vereist en gelukt.
gr jaap
Eindelijk is het dan zover. een vette vintage tegen een zeer schappelijke prijs. morgen ophalen.
Iemand ervaring met zo een horloge, heb me wel wat verdiept maar snel handelen was vereist en gelukt.
gr jaap
De droom van iedere horlogekoper!
Vorige week hetzelfde gehad met een Omega, op zo’n moment kan je je geluk niet op. Geweldig die aanbieders die niet weten wat ze verkopen!
Wat mij betreft: geslaagd. Blue monday of niet, super klok voor minder dan belachelijk weinig:-)
sorry voor de slechte foto`s,maar dit waren de eerste in mn enthausiasme!.Genieten en schoonmaken,hier en daar zit nog wat dna.
Gefeliciteerd! Wow, wat een aanwinst!
Gefeliciteerd hoor!
Als je in het discussielijstje kijkt van vintage zie je dat ik ook al een tijdje bezig ben met iemand om hem te kopen.
Ben erg benieuwd wat je er voor betaald hebt (desnoods via prive berichtje), kan ik me ook weer wat sterker opstellen in de onderhandelingen
Ik zie dat die van jou wat gebruikssporen heeft, maar je ziet ze ook zelden zonder kleine beschadigingen.
Ik weet niet of je ook nog zeilt, maar vanzelfsprekend is dit horloge ook voor de niet-wedstrijdzeiler een fantastische klok!
Veel plezier ermee.
Eric
Sorry Jaap,
Ik zie net dat je ook onder mijn post al had gereageerd dus mijn reactie hier kruiste die van jou
PS Ik ben lekker bezig; ik zie nu in de andere tread pas dat je minder dan 400,- heb betaald.
Wat een geweldig geluk heb je dan, leuk man!
Wat heerlijk als je dan voor je gevoel een soort jackpotje bent als liefhebber he
Geniet er van en draag hem met hetzelfde triomfantelijke gevoel!