Ik kwam deze tegen, en de naam deed een belletje rinkelen. Dus ineens gekocht. Zelf ken ik deze niet. Wie kan mij iets meer vertellen. De verkoper wist mij te vertellen dat de patina op de plexi zat, en niet op de plaat??!!!
Thx
Ik kwam deze tegen, en de naam deed een belletje rinkelen. Dus ineens gekocht. Zelf ken ik deze niet. Wie kan mij iets meer vertellen. De verkoper wist mij te vertellen dat de patina op de plexi zat, en niet op de plaat??!!!
Thx
Ik weet 't niet hoor Caribbeans zijn toch duikers ?
een “duiker” met deze kast en zonder bezel ?
dacht ik ook, maar ik heb toch de gok genomen.
Jenny’s zijn er in alle varianten. Heb zels een dames horloge hier. Post eens een foto van de achterkant s.v.p. (en indien mogelijk uurwerkje).
Gr. Men
Men,
Van zodra deze er is, zal ik dit met plezier doen.
Thx
De benaming ‘Caribbean’ is na verloop van tijd aardig uitgemolken door Jenny/Philip watch/Phigied en andere gerelateerde merken. De meeste hebben weinig tot niets te doen met de originele Caribbean kasten waarover ook hier op HF de nodige info te vinden is.
De foto’s zijn voor mij niet duidelijk genoeg, maar het lijkt er toch wel sterk op dat dit zeker geen ‘triple safe’ of verwante kast is, formaat lijkt me ook ruim onder de 40mm? En patina op het glaasje ipv dial?
Is een beetje hetzelfde alsof Omega, Tissot… deden indertijd met de benaming Seamaster of Seastar, zaten heel normale horloges tussen die inderdaad niks met duikers te maken hadden.
Dit is een ‘echte’ Caribbean, van Ollech & Wajs, nog een merk die gebruik maakte van de Jenny/Philip kasten…
Prima horloge, stalen kast en zal vast een eta inzitten. Verder zoals boven benoemd niet heel speciaal. Zoals de Seamasters inderdaad, Caribbean werd en wordt nog steeds uitgemolken.