Incoming: Manometro

Wederom een Marmite

horloge, maar dat mag de pret niet drukken. Ik hou wel van een beetje aparte horloges, anders loop je ook niet met een Ploprof rond :wink:

Zo heb ik een tijdje geleden een Ventura Spark RX gekocht, mooi horloge maar toch net wat te avant-garde voor me. Gelukkig was iemand er dermate van gecharmeerd dat hij hem wel wilde ruilen tegen een horloge uit zijn collectie.

Op dit moment is hij nog hier (ja ik moet mn accu opladen)

Als de doos verder intact is, dan zou het volgende erin moeten zitten :wink:

Het horloge is ontworpen door Giuliano Mazzuoli, welke als ontwerper zelfs ontwerpen in het Moma heeft staan. Het horloge is overduidelijk geinspireerd op een Manometer (drukmeter), hij is er zelfs naar vernoemd :wink:

Kast meet een 45,2mm en is bijna 15mm dik. Geen kleintje maar uit ervaring weet ik dat een horloge zonder lugs een stuk kleiner valt. Uurwerk is een 2824-2, geen idee van de afwerking maar dat is ook ondergeschikt aan het design.

Ben onwijs benieuwd hoe hij in het echt bevalt. Verkoper heeft aangeboden het horloge eerst op te sturen. Als hij niet bevalt mag ik hem ook zo terugsturen. Dat is nog eens service!

I like your style! lekker anders en een hele mooie eyecatcher volgens mij. Ben heel benieuwd naar je eigen fotos.

Had em eerder in een site of blad gezien. Apart ding. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Die vind ik mooi! Succes met wachten, ik ben benieuwd naar de wristshot.

Gaaf!

da’s weer een heel aparte. en uit mijn favoriete vakantieland :slight_smile:
mooi ding! Ik was hem zelf even op gaan halen…

Bijzonder horloge, ben benieuwd wat je ervan gaat vinden…Als je de Ventura al te glimmend vond?

Die is echt vet (tu)

mvg

LeenV Schreef:

Bijzonder horloge, ben benieuwd wat je ervan gaat
vinden…Als je de Ventura al te glimmend vond?

Maar die Venture was glimmend en spacey, deze is glimmend en klassiek :slight_smile:

Ik vind het wel wat hebben, maar zou het zelf nooit kopen :wink:

Hele coole aanwinst(tu)
Met name de wijzerplaat ziet er echt heel mooi uit…

Had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord…
Vindt hem wel heel mooi !
Ben benieuwd naar je eigen foto’s.

Ik vind hem wel wat hebben en ben daarom erg benieuwd hoe die je bevalt.
En dan ook nog de omruil service… ken je de verkoper soms? want het is nogal wat deze service.(tu)

Grt. René

Heel gaaf design Tom!(tu) Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen (en foto’s:))

Heel mooi!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Gaaf ding! Hoe werkt die bandaanzet? Is gewoon wisselen mogelijk?

Erg gaaf en apart horloge! Zoiets zie je niet elke dag, leuk!

Tommaat Schreef:

Gaaf ding! Hoe werkt die bandaanzet? Is gewoon
wisselen mogelijk?

Daar ben ik ook no niet helemaal uit. De OEM banden schroef je aan de bovenkant vast. Schijnt dat je die stalen stukjes er ook uit kunt halen maar hoe de band dan vast wordt gezet?

Gaaf om te hebben, misschien wat minder om te dragen.

Apart design, en een flinke jongen ook nog, ziet er top uit.
Bijzonder dat de verkoper zoveel vertrouwen in je heeft, door het horloge eerst op te sturen.
Je moet wel een goud eerlijke indruk hebben gemaakt :slight_smile:
Erg benieuwd naar het draag comfort.
Veel plezier van je nieuwe aankoop
Grt, Harold

cool! b)-b)-b)-b)-