horloge, maar dat mag de pret niet drukken. Ik hou wel van een beetje aparte horloges, anders loop je ook niet met een Ploprof rond
Zo heb ik een tijdje geleden een Ventura Spark RX gekocht, mooi horloge maar toch net wat te avant-garde voor me. Gelukkig was iemand er dermate van gecharmeerd dat hij hem wel wilde ruilen tegen een horloge uit zijn collectie.
Op dit moment is hij nog hier (ja ik moet mn accu opladen)
Het horloge is ontworpen door Giuliano Mazzuoli, welke als ontwerper zelfs ontwerpen in het Moma heeft staan. Het horloge is overduidelijk geinspireerd op een Manometer (drukmeter), hij is er zelfs naar vernoemd
Kast meet een 45,2mm en is bijna 15mm dik. Geen kleintje maar uit ervaring weet ik dat een horloge zonder lugs een stuk kleiner valt. Uurwerk is een 2824-2, geen idee van de afwerking maar dat is ook ondergeschikt aan het design.
Ben onwijs benieuwd hoe hij in het echt bevalt. Verkoper heeft aangeboden het horloge eerst op te sturen. Als hij niet bevalt mag ik hem ook zo terugsturen. Dat is nog eens service!
Ik vind hem wel wat hebben en ben daarom erg benieuwd hoe die je bevalt.
En dan ook nog de omruil service… ken je de verkoper soms? want het is nogal wat deze service.(tu)
Gaaf ding! Hoe werkt die bandaanzet? Is gewoon
wisselen mogelijk?
Daar ben ik ook no niet helemaal uit. De OEM banden schroef je aan de bovenkant vast. Schijnt dat je die stalen stukjes er ook uit kunt halen maar hoe de band dan vast wordt gezet?
Apart design, en een flinke jongen ook nog, ziet er top uit.
Bijzonder dat de verkoper zoveel vertrouwen in je heeft, door het horloge eerst op te sturen.
Je moet wel een goud eerlijke indruk hebben gemaakt
Erg benieuwd naar het draag comfort.
Veel plezier van je nieuwe aankoop
Grt, Harold