Waarom deze keuze? Nou, de Milgauss 1019 was de eerste Rolex die ik kocht. Het hele CERN verhaal en de reputatie als soort “vergeten” toolwatch categorie vond ik wel intrigerend.
Hierdoor heb ik altijd wel interesse gehad in de laatste versie. Alleen vond ik hem op de meeste plaatjes too much met deels flets oranje indices, groen glas, vooral icm de witte dial vond ik het niks.
Misschien een rare keuze aangezien het groene glas uniek is voor deze generatie Milgauss, maar ja, de versie met helder glas het kortst geproduceerd en daardoor ook weer een stuk zeldzamer.
De groen glas (GV) versie die ik eventueel wèl nog zou overwegen is die met de blauwe wijzerplaat; lekker kleurig, dezelfde oranje accenten zonder die fletse oranje indices.
Haha sowieso 3 en een beetje 4.
Ik heb ook een DJ en DD (wel geelgoud). Ik hoop dat we nog een paar dezelfde horloges krijgen, jij hebt prachtspul en ik dan ook .
Hmmm ik heb even gezocht naar een foto van je andere horloges, mooie set! Ik zie er nog meer die we delen: een Sub (voor mij een NA) , een GMT 2 (ik heb een Batman), ik had ooit ook een nieuwere Explorer 2 maar dan met zwarte dial. De meesten zijn wel in heel andere kleuren/versies, wat ik wel tof vind, zo veel variatie mogelijk zelfs binnen dezelfde modelreeksen. Alleen de Sea Dweller die je hebt ga ik niet na doen hoor, veels te groot
Dank je wel, ik ben er ook erg blij mee.
Maar jij hebt ook echt goed door gepakt met NAs. Viel alles op z’n plek(soms zoek je lang ineens zijn er 2 die wilt)
De seadweller is eigenlijk niet draagbaar voor mij en ligt eigenlijk in de kluis te wachten tot ik hem in kan ruilen op mijn grail (al heb ik deze nu even niet omdat de 1655 mijn grail is).