Na precies een jaar komt deze weer terug om de pols, althans morgen eerst nog even naar Limburg vlammen om deze knapperd op te halen. De Orient Saturation Diver, het wordt inmiddels mijn derde, ik ben er nu al blij mee!
Gefeliciteerd !
Mooi horloge moet er ook nog eens een hebben erbij.
Gaaf ding zeg!
Deze slaan zeker goed aan in Limburg, ik heb de zwarte en witte saturation , wat een kwaliteit, kostte bij introductie €1800, geweldige duikers.
Vanmorgen naar het zonnige zuiden getogen voor de aanschaf van de OSD van een gerespecteerd forumlid. Afgesproken bij van der Valk in Urmond in de lobby zonder consumptie want alles is dicht. Een zeer prettige ontmoeting met @Lucien , wat een fijne man is dat! Even los van het horloge hebben we 2 uur lang heerlijk zitten kletsen over het leven, auto’s en de horlogewereld. Ik heb de consumptie heb ik niet gemist, de OSD in uitmuntende staat en een goede prijs.
Gefeliciteerd, altijd leuk bij ons in Limburg.
Geniet van dit top horloge.
Mies, The pleasure is all mine…
Hartstikke leuke overdracht, ff snel een klokje afleveren ging toch iets langer duren…maar soms loop je tegen bijzondere mensen aan en dan is het dat meer dan waard. (moet erbij vermelden dat vrijwel alle horlogecontacten altijd leuk zijn verlopen.)
Denk dat de Orient een goed tehuis gevonden heeft, zoals ze in de UK zeggen…“Wear it in good health”.
Blijft een mooi model van Orient. Gefeliciteerd