Incoming: Oris Divers Date!

Eindelijk een goede deal kunnen sluiten voor de Oris Divers Date, de zwarte uitvoering, 44mm. Hij stond al een tijd op mijn lijstje “Nog toe te voegen” en via elitedealseeker.com ben ik in contact gekomen met een verkoper die kennelijk verlegen zat om geld. Mijn eerste lage bod werd direct geaccepteerd, nu nog even wachten tot na het weekend, dan zou die binnen moeten zijn! Zodra het horloge is gearriveerd, zal ik uiteraard een paar foto’s posten!

Eric

Goed man(tu)

Heeft ook lang op mijn lijstje gestaan! is een toppertje volgens mij, dus we zien de pics wel tegemoet!

Ben benieuwd!

Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de plaatjes!

Zeker een toppertje, gefeliciteerd!

Erg mooi Horloge,staat ook op mijn lijstje, maar moet nog even wachten.
Ik heb net een Oris BC4 gekocht, mijn 4e Oris alweer.
Maar gefeliciteerd, als je hem beu bent hoor ik het wel:)

Prachtig horloge met een super prijs/kwaliteitverhouding

Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden, het is mijn eerste Oris. Maar voor deze prijs (< € 300,- incl. shipping vanuit UK) kon ik hem niet voorbij laten gaan. Horloge is helemaal compleet met documentatie en aankoopbon. Goede deal, toch?

Zéér goede deal!!!

wow! erg goede deal… je bent een hoop mensen te slim / snel afgeweest!

die van mij stond hier te koop voor 390 hoor :wink:

Dan nog steeds een goeie deal! :smiley:

Eindelijk ontvangen, het heeft iets langer geduurd dan gepland, maar bj DHL zijn ze soms een beetje de weg kwijt:X

Maar ik ben er erg blij mee en heb er volgens mij niet al teveel voor betaald. Ik vind het een erg mooi horloge, goed afgewerkt en comfortabel om te dragen. Het is de 44 mm uitvoering, zit erg mooi om mijn pols. Eens kijken hoeveel draagtijd hij de aankomende tijd krijgt…





Nogmaals veel plezier met deze prachtaanwinst.

Is een superklok. Die van mij is niet van mijn pols te krijgen :slight_smile:

Ik ben bang dat ik hetzelfde probleem krijg…X(

Mooi horloge! Goede keuze, zeker als je 'm ook nog tegen een vriendenprijsje hebt gekocht! :wink:

Mijn beste,

Ziet er schitterend uit Eric.
Deze kordate duiker zal jou horlogehonger dan ook smaakvol gestalte geven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

schitterende klok, veel plezier ermee.