Een zeer gewaardeerd forumlid is zo vriendelijk geweest om een horloge wat in zijn bezit is aan mij te willen verkopen. Door omstandigheden zal ik het horloge pas over een paar maanden in ontvangst nemen.
Het is een horloge wat al een tijdje op mijn wishlist staat. Een “modern vintage” van eind jaren negentig. Een limited edition.
Wie het leuk vindt om te raden: doe eens een gooi. Ik zal af en toe een hint geven.
Inderdaad. En wel de Targa Florio uit 1999. Uitgebracht in gelimiteerde editie van 1973 exemplaren (De Targa Florio werd verreden op Sicilië van 1906 tot 1973).
Hier alvast een van internet geschoept plaatje:
Meer informatie op de site van het forumlid dat mij het horloge gegund heeft, Nivelacuso:
Erg, erg, erg… ERG GAAF! Kende deze uitvoering
niet, maar die is echt super!
Je mag Hans wel dankbaar zijn! Ben benieuwd naar
je eigen foto’s met kerst.
Ik ben Hans zeker erg dankbaar!
Op zich is het een leuk verhaal. Ik zag hem op Twitter iets posten over dit horloge, en min of meer gekscherend twitterde ik hem terug of ie aan mij wilde denken als ie ooit zou overwegen om hem te verkopen. Tot mijn stomme verbazing antwoordde hij dat hij dit inderdaad overwoog en hij zou het mij zeker laten weten. Aldus geschiedde vorige week, en de rest is geschiedenis!
Dus wie zei daar dat Twitter zonde van je tijd is?
Zoals je ziet is de lume mooi dik opgebracht, zowel op de cijfers alsook op de wijzers. Bij een beetje schemering is dit horloge al prachtig en krachtig lichtgevend.
Twitter wordt op deze manier nog een geduchte concurrent voor de sales corner.