Aangestoken door het Blog van Ewatch heb ik besloten om toch ook weer eens een Rus aan te schaffen. Ik ben dan wel aan het sparen maar een bescheiden bedrag voor een handopwinder kon ik wel missen. De kleur van de plaat sprak me aan. Ik denk alleen dat ik er een donkerbruine band op ga zetten…

Deze klokjes zien er inderdaad altijd leuk uit!
Wow! een Heer-lijk Hel-der Heineken horloge! Alleen had het logo een glas bier moeten zijn !
mag ik vragen waar je die russen vandaan haalt?
Dens Schreef:
Wow! een Heer-lijk Hel-der Heineken horloge!
Alleen had het logo een glas bier moeten zijn !mag ik vragen waar je die russen vandaan haalt?
Gewoon zoeken op www.ebay.com.
Mooie uitvoering hoor, dat groen ziet er live erg mooi uit. Persoonlijk hou ik meer van de afgevlakte kroonen, maar het is zeker een leuk klokje en al helemaal gezien de prijzen voor dit soort horloges.
Uit ervaring weet ik dat indien je voor de zekerheid de deksel goed hebt vastgezet je er rustig mee kan zwemmen en als outdoor horloge kan gebruiken.
Komt er een krasje op die super dikke acryl glas, poets je deze gewoon weer weg met koperpoets.
Goede keus en een economisch verantwoorde aanschaf.
Zenitar heeft ze ook.
http://shop.ebay.nl/zenitar/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25
Veel plezier ermee, en mischien het begin van meer…
Gr, Erik
Je kan misschien eens opteren voor een groene band. Peter Sandtvos heeft er mooie.
Hé dreski, helemaal vergeten! Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)
Ik heb een oudere uitvoering van deze, alleen doet-ie het ff niet:
leuke aanwinst (tu)
êðàñèâåéøå oftewel bjoetiefullhahaB)-
Ik heb nog een bruine band liggen die ga ik eerst proberen. Het bandje wordt al snel duurder dan de klok en dat is ook weer niet de bedoeling. 
dreski Schreef:
Ik heb nog een bruine band liggen die ga ik eerst
proberen. Het bandje wordt al snel duurder dan de
klok en dat is ook weer niet de bedoeling.
LOL !
Peter Sandtvos staat ook op de Rikketik 
mooie klok, ik heb er eentje gekocht bij erik, en heerlijk als vakantiehorloge mee gezwommen, zo waterdicht als de beste duiker en dat voor een paar tientjes.
wie nog wat zoekt, probeer het eerast eens bij EHwatch zou ik zeggen, hoef je niet moeilijk te doen op Ebay.
Ik heb hem binnen gekregen. Erg leuk ding. Wel even wennen aan de kroon die tamelijk los hangt wanneer hij is opengeschroefd. Klopt het dat deze geen snel verzet datum heeft? Ik heb hem maar ff helemaal doorgedraaid om de datum goed te zetten. Misschien maak ik morgen wat fotos. Ik heb ook een zwarte tank commandant versie besteld. Kon het niet laten. 
Ohooh r iemnd met en boctok virus, welkom…
Die kroon is normaal en moet los lijken om goed op de windig te komen met vast schroeven. Geen vrees het blijft gewoon allemaal heel.
Ikzelf draai net zo lang de tijd vooruit totdat de gewenste datum er is. Een snel verstelling werkt goed op de automaat,maar handopwinders kan je beter gewoon door draaien.
Snel verstelling op de automaat, draaien totdat de datum verzet, vervolgens terug tot 20 uur en weer voouit. Dat de secondewijzer wat links en rechts mee gaat, kan voor komen maar is allemaal normaal, ennnn nogmaals het blijft gewoon heel.
Tank commander, leuk hoor, je zal er allemaal erg veel plezier aan beleven, zeker gezien de gunstige prijs.
Meer zien. http://ehwatch.blogspot.com/
Greetz,Erik
ehwatch Schreef:
Ohooh r iemnd met en boctok virus, welkom…
Die kroon is normaal en moet los lijken om goed op
de windig te komen met vast schroeven. Geen vrees
het blijft gewoon allemaal heel.
Ikzelf draai net zo lang de tijd vooruit totdat de
gewenste datum er is. Een snel verstelling werkt
goed op de automaat,maar handopwinders kan je
beter gewoon door draaien.
Snel verstelling op de automaat, draaien totdat de
datum verzet, vervolgens terug tot 20 uur en weer
voouit. Dat de secondewijzer wat links en rechts
mee gaat, kan voor komen maar is allemaal normaal,
ennnn nogmaals het blijft gewoon heel.Tank commander, leuk hoor, je zal er allemaal erg
veel plezier aan beleven, zeker gezien de gunstige
prijs.Meer zien. http://ehwatch.blogspot.com/
Greetz,Erik
Je hebt me ook aangestoken met de Russen
Nu heb ik deze weer gezien. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370267508582&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Maar ff geflitst. Misschien morgen met daglicht.

Hoi Dreski,
De Poljot die jij laat zien heb ik ook, tevens een astronaut uitvoering in het zwart. Geweldige lekkere klok, en de kast is erg netjes afgewerkt, geschroefde pushers, gematterde kast etc. ikzelf vind het een aanrader.
Er is ook nog een witte uitvoering allen met die zelfde mooie afgewerkte kast.
Stoere klok, mooie kleur groen!!
veel klok voor weinig, die russen kunnen toch wel wat!!
leuk hoor, veel plzr ermee