Incoming SARB - bracelet required!

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zo ver, ik heb de SARB033 bestelt om mijn SARB035 af en toe af te kunnen wisselen. Echter, ik wil een betere stalen president bracelet erbij kopen. De Geckota ziet er prima uit, maar ik wel graag een volledig gebrushte versie hebben (liefst met solid end links).

Is er iemand die er al eentje heeft of eentje weet te vinden?

Volgens mij is er geen betere bracelet dan de standaard bijgeleverde.
Hooguit mooiere of “andere”…

//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

Daar zijn meningen over verdeeld volgens mij. Ik vind zelf de ruimte tussen de end links en de bracelet niet zo mee e de ruimte naast de clasp. Voor de rest vind ik het er goed uitzien inderdaad.

Hoe dan ook, ik zoek dus eigenlijk een president. Volgens mij heeft strapcode die niet.

Inderdaad iedereen zijn eigen mening :ok_hand:.

Maar ook bij de aftermarket banden hoor je mensen klagen dat de end-links soms net niet aansluiten, pinnen niet passen of dat de clasp weer niet aan de verwachtingen voldoet. . Bijvoorbeeld.

Als je nu speling hebt met de end-links is het maar de vraag of je dat oplost met een andere band of dat het aan jouw specifieke kast ligt.

Ja, dat met aftermarket bracelet en end links speelt inderdaad een grote rol.

Maar de ruimte wordt niet veroorzaakt door de kast hoor. Het is de ruimte tussen de endlink en de eerst gewone link van de bracelet. Dat wordt inderdaad niet opgelost door elke andere bracelet, maar er err is er vast wel een te vinden en daar ben ik dan ook op naar zoek.

Voor de rest van ik de standaard bracelet eigenlijk erg mooi!

Zodra de Sarb binnen is laat ik wel een fotootje zien van wat ik bedoel :).

1 like