Incoming Seiko 5 met glazen bezel

Seiko heeft weer eens een aantal bijzondere modellen uitgebracht, namelijk met een glazen bezel. Wat is daar nu leuk / bijzonder aan? Met name dat de looks van de bezel veranderen met de lichtinval. Dus een soort sunburst maar dan heel anders. Van binnen een automatisch uurwerkje met hackfunctie en tot 41 uur gangreserve. Om het geheel compleet te maken een doorzichtbodem. Diameter is 43 mm excl en 47 mm incl kroon.

Plaatjes…

Meer moois vind je
http://wvexel.serveftp.com/foto/horlogestekst/horlogestekst.html] [u]hier[/u
.

Bedankt voor het kijken!

Ik vind 'm mooi, het 5je hadden ze achterwege mogen laten. Door het 4r36 uurwerk plaats ik 'm een trapje hoger dan een 5je. Gefeliciteerd!

Ja, ik heb er ook wel 'ns naar zitten kijken; plaatjes dan. Maar ik zou 'm toch eerst 'ns in het echt moeten zien om te kunnen zeggen of ik 'm nou écht mooi vind.
Maar gefeliciteerd met weer de uitbreiding!(tu)

Overigens, ik klikte even op het linkje onderin je eerste post en zag een groot aantal foto’s van horloges waaronder veel Seiko ana-digi’s. Zijn dat allemaal foto’s van jouw horloges?::o

TagEd Schreef:

Ja, ik heb er ook wel 'ns naar zitten kijken;
plaatjes dan. Maar ik zou 'm toch eerst 'ns in het
echt moeten zien om te kunnen zeggen of ik 'm nou
écht mooi vind.
Maar gefeliciteerd met weer de uitbreiding!(tu)

Overigens, ik klikte even op het linkje onderin je
eerste post en zag een groot aantal foto’s van
horloges waaronder veel Seiko ana-digi’s. Zijn dat
allemaal foto’s van jouw horloges?::o

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1060062,1060062#msg-1060062

Mooie klok, alleen is ee glazen bezel wel zo verstandig?
Bijna net zo “slim” als een iPhone maken met een glazen achterkant…

Hoi,

mooi.
De kast heeft iets "marinemaster"over zich. Zeker de laatste foto.

proost,
Elf.

Mooi horloge, ik had er ook al naar gekeken.
Ik ben benieuwd naar het effect van zonlicht op de glazen bezel, hoe dit er dan uit gaat zien (sunburst of i.d.)
In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop (tu).

Mvrgr, Andre

Mooie klok, gefeliciteerd!

Jammer alleen dat er maar 100m staat en geen 200m. Ik zoek n.l. een leuke duiker.

Deze staat ook op mijn lijstje. Ik heb momenteel geen Seiko en dit zou wel eens de eerstvolgende kunnen worden. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

De meeste ana-digi’s heb ik in m’n “collectie”.

Bedoel je ivm krassen? Daar ben ik niet zo bang voor. Ook mijn rvs kasten lopen zelden een krasje op. Als ik ga klussen of iets dergelijks, draag ik nooit een horloge.

Tot nu toe vind ik het een prettig en zeer draagbaar horloge. Voor wat betreft de band: is een goede band, maar wat lichter van kwaliteit dan veel wat duurdere modellen. Maar daar is de prijs dan ook naar.

WilSeiko Schreef:

Tot nu toe vind ik het een prettig en zeer
draagbaar horloge. Voor wat betreft de band: is
een goede band, maar wat lichter van kwaliteit dan
veel wat duurdere modellen. Maar daar is de prijs
dan ook naar.

Ah, hij is binnen? Proficiat!

Ja. Die foto’s waren ook eigen foto’s.

Mooie klok - zeker met die blauwe wijzer/bezel. Veel plezier ermee (tu)