Incoming: Seiko 5 Sports "Fifty Fathoms"

Ze zijn binnen de Seiko 5 Sports “Fifty Fathoms”.
Had er maar gelijk twee besteld omdat ik twijfelde welke uitvoering ik het mooiste vond.

Welke vinden jullie de mooiste uitvoering?

Deze met de goud accenten?

Of deze?

Groeten, Leo

6 likes

Ik hou niet van goud dus dat is voor mij simpel.

1 like

De onderste

1 like

Persoonlijk ben ik het meest weg van de blauwe variant, maar de zwarte met gouden details vind ik ook erg gaaf, heerlijk retro!
Ik twijfel al lange tijd om er ook een te bestellen maar wil eigenlijk wat minder horloges kopen en meer gaan sparen… Tot nu toe lukt het nog :slight_smile:

2 likes

Dit vind ik dan wel een leuk model, maar ik zou toch voor de gouden uitvoering gaan.
Vind hem net iets meer “spreken”.

Pieter.

1 like

De eerste ,

3 likes

Een collega van mij heeft de zwarte uitvoering. Ik vind het een donker en somber model. Ik vind de gouden mooier.

Waarom blijf je die foto als avatar gebruiken? Nu met balkje. Je zal jezelf wel uiterst spitsvondig vinden. Ik stel voor dat je de foto vervangt door een van een eikel. Past prima bij je.

1 like

Die had ik ook, alleen wat de wijzerplaat niet goed en was daarom retour gegaan.

De gouwe vind ik ook lekker retro.

Ik heb de gouden gehad, verkocht omdat de bezel geen weerstand had, na reparatie teveel weerstand, en ik zou er een ander glas in laten zetten, stnd glas had zo,n rare waas erover.

Grtz

Die met de goud accenten vind ik veruit het mooist .

Doe mij ook maar Goud.

Allebei mooi, lichte voorkeur voor goud. Heb zelf de
donkere versie van deze en dan gemod. Bijzonder uiterlijk krijg je hier van Seiko, verl plezier ermee!

Dat dus! :grinning:

Heb deze gehad, goudgele accenten geven 'm wat mij betreft iets meer karakter.
Verkocht aan m’n zwager dus kan er gelukkig nog vaak naar kijken.

Mijn beste,

Mijn keus zou zijn: de Seiko met goud accenten!!
Maat dan wel met een chique lederen band.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dat goudgeel doet mij persoonlijk niet zoveel, maar ik vind het in dit geval nog niet eens zo slecht. Verder 2 (of 46) juweeltjes van horloges! :+1:

Normaal ben ik niet zo van het goud maar hier past het gewoon. Goud dus.

Why so serious?

1 like

De ‘gouden’ is veruit het mooiste