Incoming Seiko SPC155

Schitterende klok !!

Mooie dresser, toch had ik ook voor de wat klasiekere versie gegaan met de rose items op de dial deze vind ik persoonlijk mooier. Maar als je vaker een blauw pak draagt of meer van sportief houdt, kan ik deze keuze begrijpen. Of als je meer rentepunten over hebt neem je toch de andere ernaast. :joy:

Gisteravond toch maar eens ingelogd en geschrokken van hoeveel punten ik had (en dat je ze na een x-jaar weer kwijtraakt :frowning: )

Had hem bijna ook besteld :wink:

Hier idem: ruim 800.000 van die punten en nog nooit wat besteld… Dan is die Prospex best wel aanlokkelijk. Heeft iemand enig idee van aanvullende kosten als je daar besteld?

Kan wel een handel beginnen … :grinning:

Ik vind deze mooier

Volgens mij komen er 1,95 administratiekosten bij. Geen douane gedoe in ieder geval. :wink:

Ook erg mooi maar die had ik niet voor 130 euro kunnen scoren denk ik. Welk model is dat?

Sorry, ik dacht dat je het horloge alleen in het vizier had en nog op zoek was.
Gevalletje slecht(lees niet) lezen van mijn kant.

De door mij geplaatste horloges zijn inderdaad duurder.
Je hebt dus een goede keuze gemaakt want het horloge doet weinig onder voor de veel duurdere versies.
Het is een plaatje!

1 like

Ik heb hem nu al drie dagen. Het is ook een leuke bandenswapper met de 20mm lugs waar ik veel bandjes voor heb. Vandaag heb ik een zwart witte nato. Beetje vreemd misschien maar kwam op het idee door Jort Kelder die dit ook op een chrono heeft. Ik ben er erg blij mee en de afwerking is erg mooi. Een zeer goede deal.

Heel mooi!

Ik ben om! :stuck_out_tongue:

Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Alvast veel draagplezier.