Dit horloge had ik zeer vaak in het vizier. Aangezien ik nu een jaar in een maatpak loop ivm een nieuwe functie had ik tch echt een problem met mijn duikers. Ik was altijd gecharmeerd van dressers en nette horloges maar droeg nooit de passende kleding hiervoor. De prijs ligt rond de 240 euro. Ik zag hem echter op de rentepuntenwinkel van ING staan voor 130 euro. Ik stik in die punten dus de keuze was snel gemaakt. 130 euro is geen geld. Ik vind hem stijlvol met de blauwe wijzers en guilloche wijzerplaat.
Idd mooi, past bij een mooi pak. Sportief maar toch ingetogen chique. proficiat met deze aanwinst!
Zeker mooi ! Veel draagplezier !
Mooi met de stijlvolle, maar ook frisse en zeer duidelijk afleesbare combinatie van zilverkleurige wijzerplaat met blauwe wijzers.
Veel draagplezier gewenst!
jij zou toch niks meer kopen ?
Heb hem zelf ook, maar dan de wijzers/getallen in rose gouden uitvoering. Sjiek en sportief
Begin je toch je nickname eer aan te doen met je dressers! Wèl een mooie…
Klopt. Ik vind de prijzen niet leuk meer. Dit weekend had ik er één verkocht en vandaag zag ik deze voor een zeer aantrekkelijke prijs. Kon het niet laten en de reden om aan te schaffen was ook volledig rationeel.
Gefeliciteerd! Fraaie wijzerplaat en ook het contrast wit/blauw vind ik mooi. Hoef zelf gelukkig niet heel vaak in pak. Maar heb er geen moeite mee om 'n duiker onder een pak te dragen. Als stijlicoon James Bond vindt dat 't kan, wie ben ik dan als, eenvoudige sterveling, om hem tegen te spreken?
Geloof trouwens ook dat het 99% van de mensen geen donder interesseert wat voor horloge je draagt. Daar maakt volgens mij alleen een WIS zich druk over. Ik zie ook, zeker jonge mensen, met van alles rondlopen, op horlogegebied. Veel modemerken en forse klokken. Kom heel af en toe ook nog wel 'ns een Sub, Seamaster, Breitling of Panerai tegen. Maar heel weinig dress horloges. Oudere heren zie ik vaak met oudere horloges lopen. Die zijn vaak wat kleiner en dunner; omdat dat toen mode was. Wel wat meer ‘ingetogen’ (lees saaie) modellen. Maar als ik ooit nog 'ns met ZKH Wim Lex op staatsbezoek ga bij de Britse koningin, ga ik er misschien 'ns over denken om een nette dresser aan te schaffen. Eerder niet!
Jij veel plezier met jouw nieuwe aanwinst, in ieder geval!
Mooi klokje gefeliciteerd .
Big date! Gaaf! Gefeliciteerd.
Ziet er goed uit, proficiat!
mooie dresser!
Toch maar eens inloggen op die rentepuntenwinkel. Ik doe er echt niets mee
Mooi horloge, ook voor onder een pak, maar een duiker kan toch net zo goed onder een pak als een chronograaf ?
Ik moet gewoon mijn knoopjes laten verstellen. Sommigen passen er gewoon niet lekker onder.
Van harte!
Mooie combi die witte wijzerplaat met blauwe wijzers.
Doet het goed bij een pak!!
Nou… vooruit dan maar +1
Ik houd alleen de horloges in de gaten. Vaak niet veel soeps maar een enkele goede aanbieding. Ze hebben ook een Seiko Prospex Herenhorloge Kinetic (SUN021P1) voor 320 euro
Scheelt een aardig bedrag.
Mooi ding, slimme koop.
Mooie aanwinst! En helemaal ideaal dat deze via ING voor zo’n prijs aangeschaft kon worden.