Incoming....Seiko Square

Gisteren deze besteld. Ik was jarig vorige week dus het kon eraf. :wink:

Ik vind hem al een tijdje mooi en ik heb nog niets vierkant in mijn verzameling. Lekker retro maar toch helemaal nieuw. Het aftellen is weer begonnen. Hier wat fotos van het net.

Die zie je niet vaak. Mooie band ook.

weer een topper.

Dat ziet er goed uit! (tu) Deze zie je niet zo vaak, is mijn indruk. Maar dat maakt het natuurlijk weer des te leuker! :slight_smile:

Gefeliciteerd!
Mooie strakke klok (tu)
Heb je er ook wat meer gegevens van?

mvg, Frans

gefeliciteerd met je verjaardag en echt een prachtige aanwinst ,maar wanneer stopt het was dit de laatste van 2008 gr hans X(:)-D

Ik vond hem ook zeer apart. De gevlochten band vind ik helemaal geweldig. Alle specs en info kun je hier vinden. http://www.chronograph.com/store/mli_viewItem.asp?idproduct=2753

kreuzen1 Schreef:

gefeliciteerd met je verjaardag en echt een
prachtige aanwinst ,maar wanneer stopt het was dit
de laatste van 2008 gr hans X(:)-D

Ik ben bang dat het nooit stopt. Ik heb nog 4 plekjes in mijn kistjes. Er is nog een Alpha Jump hour onderweg. :smiley:

Gefeliciteerd, en erg apart.

mooie aanwinst !

mooi hoor. ik overweeg deze ook al een tijdje.

dreski Schreef:

Ik vond hem ook zeer apart. De gevlochten band
vind ik helemaal geweldig. Alle specs en info kun
je hier vinden.
http://www.chronograph.com/store/mli_viewItem.asp?
idproduct=2753

Dank je wel (tu)

mvg, Frans

Mooi, beetje jaren 70 stijl, daar hou ik wel van.

van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok en met 26mm bandaanzet erg leuk om bandjes te wisselen :wink:

Mooi hoor!
Meestal heb ik het niet zo op vierkante klokken, maar dit is beslist niet verkeerd.
Gefeliciteerd, ook met je verjaardag trouwens.

Ik ben ook nooit zo van de vierkante klokken maar dit is wel een mooie. Is het bandje standaard? Die vind ik namelijk wel heel erg mooi.

Yup de band zit er standaard op. Dat was ook een van de redenen waarom ik hem zo mooi vond.

leuke aparte seiko !

past goed bij de kerst :smiley:

Alsnog van harte gefeliciteerd, zowel met je verjaardag als wel met dit prachtige horloge.
Lijkt mij trouwens een model wat uitermate geschikt is om te voorzien van mechanisch uurwerk.
Zou Seiko interesse hebben om hier een limited van te maken voor ons forum?:slight_smile:
Misschien weet Rob wel een manier.

ik ben al even op zoek naar een square, en deze zou voor mij afvallen(,maar aleen) omdat het een quartz uurwerk is.
maar ik ga bijna twijfelen…
mooie klok man.
idd wellicht een leuk idee met automaat als limited…

mark

Gefeliciteerd dreski(tu). Mooi ding, jammer alleen dat het quartz is.
Dit horloge schreeuwt gewoon om een mechanisch uurwerk.:smiley:
En als je het niet erg vind: bij deze monineer ik je als het forumlid met de hoogste doorloopsnelheid in horloges in 2008:)-D