Incoming: Sinn 104 ST SA

Gisteren vrij impulsief zo een van een Engelse collega overgenomen: (internet plaatje)

Maar bij nader inzien weet ik het toch niet zeker of ik deze wel helemaal geweldig vindt: heb nu wat twijfels over de bezel en de seconden indices op de wijzerplaat …:confused:

Als ie binnen is, maar eens goed naar kijken in real live

4 likes

Mooie klok! Maar snap wat je bedoeld, die indices maken het misschien onnodig druk.

Dan heb je middels dit topic iig potentiele geinteresseerden geinformeerd :wink:

Ik zou het mooi ff rustig afwachten, zo op het eerste oog is het een knappe duiker… Als de prijs ook oke was dan is er niets aan het handje toch?!

Mooi! Als je hem toch niets vindt dan moet je het maar laten weten. Misschien heb ik wel interesse.

1 like

Haha dit dus :blush:

Ik denk dat dat details zijn, die er in het echt niet toe doen.
Heb ik vaak met horloges gehad, je zit er zo op te kijken, dat je bang bent voor bepaalde zaken die werkelijk van ondergeschikt belang zijn als je het horloge in je handen hebt.

Zoals de ‘15’ in mijn Hamilton. Vond ik maar zo-zo… en nu ik hem heb… maakt het echt niets uit, zo dik ok is dat horloge.

Zo, die is mooi!! Kon nog wel eens goed meevallen i.r.l.!!

We wachten je bevindingen even af…

Grt. Marco

1 like

Mooie Sinn, mooie duiker. Ik snap wat je bedoelt met die drukke indices, maar gewoon even dragen, zie je waarschijnlijk na 1 dag al niets meer van.

Mijn Eerste indruk is toch mooie wat klassiek ogende duiker :+1:

Is dit nu een duiker of een flieger, als ik naar de bezel kijk en de indices denk ik flieger?

Vlieger…als iedereen al denkt dat het een duiker is dan is het gewoon een raar ding.
Ik zeg verkopen!

1 like

Wat maakt het eigenlijk een flieger? Die van mij is vergelijkbaar met lunette, 200m waterdicht, maar blijkbaar een flieger …

On topic: mooi horloge👍

Jouw bezel is andersom qua cijfers?

Is een topper. Volgens Sinn zelf een flieger.

Veel plezier ermee👍🏻

1 like

Krijg je geen spijt…

1 like

van…

:blush:

Lijkt me helder: het is een duikflieger. Kleine nichemarkt, maar hij is er wel: https://www.newscientist.com/article/mg20727671-000-from-sea-to-sky-submarines-that-fly/

3 likes

Heb hem binnen, maar de klik is er niet. Ik zet hem hier te koop.

Wat zonde…

Op een mooie zwarte croc lijkt ie mij giga.:slight_smile:️:+1:t2:

Het valt ook niet mee he!? Zoveel keus aan horloge’s er eigenlijk wel niet is…
Laatst in Engeland die juweliers… Je weet het op een gegeven moment niet meer… Al zou de prijs er nog niet toe doen…

Hij zit even boven mijn budget op moment.:wink::wink:, anders…:grin: