Incoming...Toro Rosso limited edition 2018 waarom?

Quarantaine we hebben er allemaal mee te maken. Ik kan mezelf goed vermaken en het speuren en zoeken naar horloges is een van de tijdverdrijvingen. Heb ik een nieuw horloge nodig? Nee niet echt. Een nieuwe topper voor naast de Black Bay 58 heb ik gezien de huidige staat van de wereld ook even uitgesteld. Tja dan stuit je op iets wat je eigenlijk nog niet hebt geprobeerd. Een Casio Edifice Toro Rosso Limited Edition 2018.

Leuke kleurtjes
Leuke prijs gevonden
Ben Formule1 fan.
Is natuurlijk het 2e team van Red Bull waar Max rijdt
Genoeg domme argumenten om op de koop knop te drukken maar kon me nog bedwingen.
Volgende dag. Weer foto’s kijken opnieuw zinloze redenen bedenken om te kopen.
Zit in leuke verpakking met grappig standaardje voor in de kast.
Nee niet doen!
YouTube filmpje kijken.


Fuck it! Kan mij het schelen en kopen!
We gaan zien of dit een blijvertje wordt. Twee avondjes stappen geef ik denk ik meer uit dan dat ik nu heb gedaan.
20 likes

Leuk ding hoor! Maar 49mm diameter is wel een joekel. Er zijn toch ook een heel aantal Red Bull / Max Verstappen horloges uitgebracht? Daar al eens naar gekeken?

Volgens mij meten ze dit met de kroon mee. Afmetingen verschillen op allerlei sites. Lug to lug zou hij 49mm zijn en dat kan ik prima hebben. Het verschil qua prijs met de Max Verstappen Tag Heuer is echt enorm hoor. Is gwoon leuk voor erbij deze.
Kan ook zijn dat hij te groot is hoor maar we gaan het zien.

Dreski is weer op dreef!

Waarom? Who cares! Kopen dat ding. En een hele stoere klatser.

Ziet er leuk uit!

als hij er in het echt ook zo goed uit ziet, dan zal het wel een blijvertje worden :+1:

Goed gedaan @dreski! Never follow the money. Let the money follow your heart!
Je gaat er van genieten!

1 like

Hit that button ! Yiiihhhaaaaa !!!

@Dreski, ik wil er graag ook één tegen een zachte prijs bestellen.

Waar heb jij 'm gekocht/besteld, Dreski ? Bvd, HR

Haha zo herkenbaar “druk op die knop” kopen dat ding.
Leuk hoor :+1:

Je leeft maar één keer, dus hup!

Hij lijkt mij wat groot voor mijn pols, maar vrolijke wijzerplaat waar veel op te zien is, en de kosten zijn inderdaad (volgens Google) te overzien :wink:

Edit: overigens vind ik de prijs/kwaliteit verhouding van Casio uitstekend!

Ik wilde je een PB sturen Hans maar die accepteer je niet zei het systeem?

1 like

Sorry @dreski, i.v.m. negatieve ‘bestokingen’ in het verleden, heb ik dat algemeen
zo ingesteld. (heb niets tegen jou, dreski)

Hij is binnen. Mooi standaardje erbij met het jaar en de ltd editie tekst. Heb alles nog even ingepakt laten zitten. 4 schakels moesten eruit voor mijn 17cm pols en ik kan hem echt net hebben. Hij is best wel cool moet ik zeggen. alles werkt perfect zoals je dat van Casio mag verwachten. Ik draag hem voorlopig nog even voordat ie misschien wordt geflipperd.

4 likes

En dan is het filmpje afgelopen, en zie je dit in beeld…


Stappen zit er nu toch niet in :wink:

Nou de prijs voor het blauwe gedeelte staat vast. :yum:

Stoer ding

Rob

Dat is een flinke knaap! Maar zoals Casio betaamt; het detail op de wijzerplaat en de afwerking zien er prima uit.Kijk hoe die boutjes zijn uitgelijnd! :smiley:

Een uit de kluiten gewassen stier met ballen, deze Edifice.
Enjoy!