Donderdag mijn nieuwste aanwinst ophalen.
Een in nieuwstaat verkerende BB van 2015 compleet met de stalen alsook de lederen band.
Heb bewust nog voor deze uitvoering gekozen met de oude wijzerplaat en het Eta binnenwerk.
Ben echt benieuwd hoe het draagcomfort zal zijn en of het een blijvertje gaat worden , foto van het net als voorbeeld.
Vet!!! Gefeliciteerd!!! De blauwe staat hoog op mijn lijstje alleen die prijsā¦
ETA en het roosje , kortom de goeiuh
Bedankt Jaco , de blauwe weet ik nog nieuw liggen aan een deftige prijs zonder de stalen band
Als het iets voor je kan zijn pm me dan
Klopt Ronaldo , heb rekening gehouden met het oordeel van de kenners hier en dus voor de eerste versie gekozen
De huidige eigenaar heeft meerdere uurwerken en had deze nieuw gekocht in Belgie.
Sporadisch gedragen dus
Crownguard heeft de blauwe ook staan he , misschien nog wel onderhandelbaarā¦
PS : Zeg maar gewoon Ronald
Fantastisch horloge. Hoewel ik het nieuwe uurwerk een mooi staaltje techniek vind snap ik de keuze voor dit model goed, aangezien ze hier wat minder gul met tekst op de wijzerplaat zijn geweest. Veel plezier alvast!
Goede keuze man; hetzelfde als ik destijds ook heb gedaan. Geen moment spijt van gehad!
Heel veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met je aankoop!
Groetjes van zijn tweelingsbroetje.
Vet vet vet vet vet vet vetā¦
Hij is wel vet rood
Ligt het nu aan mij of staat de Tudor "scheefāā op de pols , de lugs aan de 12uur kant steken in de lucht?
Misschien is de band niet goed in balans?
Denk dat het uurwerk net op āde knobbelā zit ā¦
Heel erg gaaf! Heb hem zelf ook gehad, mis hem soms nog wel eens.
Proficiat en veel voorpret!
Koop hem nog een keer!
Mooi hoor maar blijf moeite houden met die snowflake kleine wijzer maar dat is iets heel persoonlijks.
Verder prachtig horloge!
Misschien ooit⦠Als enige āklapperā vond ik dat ik hem te moeilijk kon dragen door de rode bezel⦠Als een horloge naast mijn sub zou hij prima passen!
Meer als een soort ābeater diverā dan. Waarom niet? Ik heb hem naast mijn Rolex Datejust, ook als een soort van beater. Het is gewoon een heel mooie klok, vind ik.
Is het zeker