Incoming! Very High Precision

Tsja… een andere NA dan misschien eerder week gedacht, maar zeker net zo mooi!

Graag neem ik jullie mee in mijn verhaal van deze week. Na wat wikken, (ruilopties) wegen, 10 berichten over en weer en centjes tellen etc. was ik er in principe aan uit met @Haaren om zijn Oris Propilot over te nemen die hier in het blauw stond. Helaas voor mij was een nieuw forum lid mij net voor en hij/zij heeft gisteren zijn/haar Propilot in ontvangst genomen. (Gefeliciteerd met je aankoop, maar waar is je NA topic? :stuck_out_tongue: )

.En Toen…, ik denk dat de meesten van ons het gevoel wel kennen… dat je de centjes hebt voor een NA , maar nu nog de NA vinden…

Dus ik zat vandaag gedurende de dag wat te kijken op de bekende online locaties en heb vervolgens heb ik nog een hele nieuwe ervaring opgedaan… Ik heb mijn vrouw gevraagd om mee te kijken onder het mom van baat het niet… :sweat_smile:

Dus na wat zoeken, klikken en surfen vond gebeurde er het volgende: Waar ik nog gecharmeerd was van een Mido Commander en een Christopher Ward C65 was mijn vrouw vrij duidelijk: “Die Longines die is wel erg mooi en dat is toch wel geen goed merk toch?” Mijn vrouw keek over mijn schouder mee naar een Longines Conquest VHP op mijn scherm.

Drie maal raden wat er nu incoming is…

23 likes

Happy wife, happy life :wink:

3 likes

Pics or it didn’t happen.
Het kan snel gaan zie je maar weer, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Alvast gefeliciteerd :partying_face:. We kijken uit naar de NA en de foto’s

1 like

Een nieuwe vrouw … :thinking:

13 likes

Erg adREM :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Leuk, zo’n gezamenlijke horlogezoektocht! En gefeliciteerd, alvast! Maar moet wel even wat beeld bij, hoor! :camera:

1 like

Dit einde van je zoektocht samen ,lees je toch met big smile :grinning: :grinning:

2 likes

En nu maar wachten………
En dan de foto’s

1 like

Da’s 1 vd weinige dingen die ik niet op internet bestel :sweat_smile:

3 likes

Ik hoop dat je geld tellen bedoelde, want je bent tenslotte geen vierjarige die een lolly wil kopen. Gewoon als een baller… :slight_smile:

lbFRj6

High accuracy quartz is natuurlijk altijd mooi. Gefeliciteerd man, ik hoop dat je er veel plezier van krijgt. :+1:

Maarreh… feauteaus?

Was het maar zo’n feest. Dan zou ik regelmatig van de koop op afstand regeling gebruik kunnen maken.

1 like

Pas maar op :wink:

“Dit herroepingsrecht geldt echter alleen voor zover “de aard van het product” zich daar niet tegen verzet. Sommige producten kunnen vanwege bijvoorbeeld hun bederfelijkheid, vanwege redenen van hygiëne of waarvan de verzegeling is verbroken van dit recht worden uitgezonderd.”

4 likes

:rofl:

1 like

Met een beetje mazzel a.s. dinsdag!

1 like

Een baby !

1 like

Niet echt mijn ding …

download (2)

1 like

Andere vrouw? Nee, geintje, alvast gefeliciteerd met je VHP.

1 like

Die “verzegeling verbroken” is altijd een wat lastige geweest.
Je moet het product nl wel kunnen bekijken en bevoelen. Volgens mij is deze uitzondering bedoeld voor software e.d.
Maar wel tof wijf die de aankoop van een horloge stimuleert.

1 like

Probeer timesharing eens. Ideaal. :slightly_smiling_face:

2 likes

Alvast gefeliciteerd :wink:

1 like