Incoming... vintage rocker

X>X>X Niet goed… pappa dag… >X>X>X De kleine slaapt nog veel en dan zit pappa achter de pc…

Na het zien van MarcoT z’n killer 6309… hield ik het niet meer… :D:D:D

Dus snel een mail naar www.vintageseikosopvoorraad.nl/limburg gestuurd en dit komt er aan:

Vanavond meer…

gr. Roel

Spannend!
Binnenkort ook CCC-lid??
(CCC = CushionCaseClub)

vintage seiko op voorraad ? wat is dat?

Jongen, je bent onverbeterlijk!:)-D

hharry Schreef:

vintage seiko op voorraad ? wat is dat?

Een grapje… :wink:

hcptdg Schreef:

Jongen, je bent onverbeterlijk!:)-D

Auwe :slight_smile: ik moet toch wat in de tussenuren op pappa dag (tu) als jij me laat zitten… Je bent een horlogeOpa van niets… :smiley: :wink:

Wat een heerlijke rocker… Voor de een is het kapot en gaar maar voor mij zijn dit soort ouderdomsverschijnselen de krenten in de pap…

Grey / faded 6309-7049:

Ron heeft het klokje gekocht van de 1ste eigenaar en zover we het kunnen beoordelen is alles origineel Seiko.

Hierzo naast m’n GMT:

En hier een uitsnede van de “6” index, inclusief kras glas :smiley: :

Ronno, bedankt voor de keiharde deal :smiley: (tu) (tu) (tu) en als je spijt krijgt van verkoop krijg je het klokje gewoon terug.

gr. Roel

Gevalletje waterschade of was in horloge ooit in Enschede toen…

Opadag valt op donderdag deze week!:X

Inderdaad (:smiley:

Ik had “www.vintageseikosopvoorraad.nl/limburg” al onder m’n CTRL-V zitten :+

Yeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Weer een gaaf stuk oud ijzer!!:smiley: (tu)

Groet,
Werner

Very nice sir!

haha, Seiko gaat het winnen van die ouwe kloemelen…

Jongen, van harte gefeliciteerd met deze rocker.

Heppiemijnespecialealgesien ?

Als er een nieuw glaasje op zit is dit echt een gave wijzerplaat. Was de eerste die ik zag met donkergrijs egaal verkleurde lume. Geen aftermarket meuk uit Fantazië, maar alles origineel. Hup Krabong, ff de andere gave bezel erop leggen (ik weet dat je liever deze zwaar gebruikte ziet gheghe), ander glaasje (ook dat heb je liever vol krassen) en dan weer foto’s maken :wink: Was gezellig!

Ciao, Ron

Lucien. Dit is gewoon weer een witwas actie van die twee. Dat lijkt toch duidelijk:D

@ Luka; wat heb je voor een speciale?

@ opaWijnboer; witwas? Greywash!!

@ pSeiko Ronno; Zwarte inlay; nee. Nieuw glaasje; nee. Gezellig; ja maar veel te kort.

(tu)

gr. Roel

P.s

Welke bietser heeft mijn zwarte 22mm Bead Blast nato nog thuis liggen??? :X8-):+
Of… en dat lijkt me onwaarschijnlijk… heb ik dat ding verpatst samen met de Stowa.

Haha, Krabong aan de Seiko! Gefeliciteerd kerel… Ik gok dat je binnen twee maanden ook zo’n patser koffer als Ron hebt vol met NOS exemplaren!

Tom, ik gok binnen twee weken :slight_smile: :slight_smile: En tóch verdient 'ie een nieuw glaasje Roel. Was idd te kort, is altijd zo als het over horloges gaat. We moeten snel weer ‘mieten en grieten’.

Gr Ron

Hou niet van mietjes maar wel van grietjes>X

tombeur1982 Schreef:

Haha, Krabong aan de Seiko! Gefeliciteerd kerel…
Ik gok dat je binnen twee maanden ook zo’n patser
koffer als Ron hebt vol met NOS exemplaren!

Wat HAHA??? :?:x:o

;):smiley:

NOS en mint is voor mietjes…
En daarbij… Krabong is al lang :d into Seiko

Hier wat exen…

gr. Roel :~

Stoer!

Hoewel een nieuw glaasje misschien wel zou kunnen…

Veel plezier ermee,

Martin

Gisteren eens wat nieuwe plaatjes geschoten:

Faded diepte aanduiding:

Vette rode opdruk op zondag:

En nu het dilemma… nieuw glas erin of niet? Ik heb er nu twee liggen, zo’n aftermarket ding met bolling (thnx Luca (tu) ) en eentje die origineel zou zijn… Voor deze laatste ben ik net in de auto gesprongen en naar Maastricht gereden… :smiley: Een kerel die ik vaker op marktjes en bij vintage zaken tegen kom wist nog een NOS 6309 glas uit halen en die belde me daar over… ja-ja :)o:+

Enfin… ik naar Maastricht… en verrek… een glaasje met “frosted edge” (of hoe het ook heet)…::oB)-

Ook ligt er een set met alle pakkingen (thnx Luka (tu) ) klaar. Binnenkort krijgt deze 6309 een beurt en dan is het plan om deze te houden…4-ever (tu)

De gare inlay blijft er zeker op, mits Luka met een faded exemplaar zonder krassen aankomt :smiley:

Iemand nog goede ideeen of input?

gr. Roel

4-ever…

Die onthouden we…:wink: