Als er een nieuw glaasje op zit is dit echt een gave wijzerplaat. Was de eerste die ik zag met donkergrijs egaal verkleurde lume. Geen aftermarket meuk uit Fantazië, maar alles origineel. Hup Krabong, ff de andere gave bezel erop leggen (ik weet dat je liever deze zwaar gebruikte ziet gheghe), ander glaasje (ook dat heb je liever vol krassen) en dan weer foto’s maken Was gezellig!
@ pSeiko Ronno; Zwarte inlay; nee. Nieuw glaasje; nee. Gezellig; ja maar veel te kort.
(tu)
gr. Roel
P.s
Welke bietser heeft mijn zwarte 22mm Bead Blast nato nog thuis liggen??? :X8-):+
Of… en dat lijkt me onwaarschijnlijk… heb ik dat ding verpatst samen met de Stowa.
Tom, ik gok binnen twee weken En tóch verdient 'ie een nieuw glaasje Roel. Was idd te kort, is altijd zo als het over horloges gaat. We moeten snel weer ‘mieten en grieten’.
En nu het dilemma… nieuw glas erin of niet? Ik heb er nu twee liggen, zo’n aftermarket ding met bolling (thnx Luca (tu) ) en eentje die origineel zou zijn… Voor deze laatste ben ik net in de auto gesprongen en naar Maastricht gereden… Een kerel die ik vaker op marktjes en bij vintage zaken tegen kom wist nog een NOS 6309 glas uit halen en die belde me daar over… ja-ja :)o:+
Enfin… ik naar Maastricht… en verrek… een glaasje met “frosted edge” (of hoe het ook heet)…::oB)-
Ook ligt er een set met alle pakkingen (thnx Luka (tu) ) klaar. Binnenkort krijgt deze 6309 een beurt en dan is het plan om deze te houden…4-ever (tu)
De gare inlay blijft er zeker op, mits Luka met een faded exemplaar zonder krassen aankomt …