En nu komt deze eraan:
(van de verkoper geleende plaatjes).
Binnenkort ook nieuws over deze
Is geserviced door Richard Askham, heeft nu de originele, NOS wijzerplaat, en NOS wijzers. EN EEN NIEUWE KAST (unieke kans deed zich voor…).
Ik heb de advertentie ook gezien op ‘t S&C-forum. Mijn ouders moeten de NLse uitvoering daarvan in huis gehad hebben, gezien hun Seiko-aankopen van rond die tijd!
Het leuke van de advertentie is dat je sommige ‘grail’ horloges gewoon tussen de andere ziet staan; helemaal niet als een soort van "let maar eens op wat er gaat gebeuren’- opmaak.
Wat me wel verbaast (en dat heb ik ook op het voornoemde forum geschreven) is het feit dat Seiko voor het aanprijzen van de horloges weer een andere, speciale nummering gebruikt!
Enne, ik ben vanaf nu voor mijn vrouw op zoek naar de Lady’s diver met de zwarte duikring. (Ze is niet helemaal zo horloge-gek als ik, maar ze komt wel een heel eind!).
Volgens mij is het verzamelen van de horloges van deze advertentie een soort eigen verzamelgebied geworden Ik zie deze advertentie regelmatig langskomen met de gevonden stukken erbij. Volgens mij moet er op dit forum wel een getrouwe replica van de advertentie te maken zijn!
wat zijn dit voor type’s? Hou erg van SEIKO blauw! Die vierkante is ook weer zóó mooi. Prachtig, Rob. Het wordt hoog tijd voor 'n vintage afdeling op jouw beruchte site.