Ben benieuwd…Ik vind hem persoonlijk erg mooi, het is qua ontwerp iets totaal anders dan ik in mijn huidige collectie heb zitten. Specs zijn uitstekend, o.a. 500M WR en ETA-uurwerk.
Happy guessing!
Eric
ps Wie weet gooi ik er wel weer een prijsje tegenaan…:S
Je hebt me door he. Daarna alleen nog maar het
type erbij zoeken
Hoe stom kan een mens zijn…>X Maar je hebt helemaal gelijk, ik ben blij dat ik er geen prijs op gezet heb zoals de vorige keer…
Deze is inderdaad onderweg naar Nederland, helemaal nieuw, nooit gedragen en uiteraard helemaal compleet incl. de bijbehorende ongedragen Isofrane strap. Onderstaand wat foto’s van de verkoper (zegt hij), zeg nou zelf: mooi, toch?
Als ie binnen is zal ik eens een uitgebreide review doen.
Wauw, dit is echt een heel mooi horloge. (tu) Gewoonlijk ben ik niet zo’n fan van Isofrane, maar op dit horloge vind ik het heel erg goed staan. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Super Eric! Ik heb ook nog even serieus nagedacht over de Laguna.
Ik wist overigens gelijk wat het was Zo’n interne bezel, en H…OS is niet extreem moeilijk te raden als je een beetje bij bent wbt divers
Zo’n isofrane staat er inderdaad goed op, ik denk dat de oranje versie van de Isofrane ook wel erg stoer is
Ben benieuwd naar je ervaringen, en veel succes met het wachten (tu)
Ik heb wat aan plaatjes bekeken op het internet en dit is typisch zo’n horloge waarop alle type banden er goed uitzien: nato, rubber (Isofrane!!), mesh, staal, leer.
Wat is er zo bijzonder aan een Isofrane strap trouwens? En zit die mesh er ook bij? Ik had zelf ook een beetje rondgekeken maar de mesh zag ik verder niet zo snel.
Wat is er zo bijzonder aan een Isofrane strap
trouwens? En zit die mesh er ook bij? Ik had zelf
ook een beetje rondgekeken maar de mesh zag ik
verder niet zo snel.
Goede vraag…Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er eentje in mijn bezit krijg, maar het schijnt iets geweldigs te zijn. Ik zal mijn ervaringen met je delen. In de jaren 60/70 waren ze schijnbaar DE band, volgens mij hebben ze sinds 2010 een nieuwe start gemaakt. Internationaal staat deze band echt in de spotlights. Ze zijn ook niet goedkoop, ca. $ 125,-…