Incoming: x-mass edition

Dag iedereen.
2023 trekt de deur bijna achter zich dicht.
Doorheen het jaar hebben we hier veel mooie, nieuwe aankopen de revue zien passeren.

Nu is mijn vraag, wat zit er voor jullie nog aan te komen voor de laatste week van dit jaar?!
**Voor jezelf, als verrassing voor een geliefde, alles kan. **
Shoot!

Ikzelf heb toch de trekker overgehaald voor de nieuwe Nereide Ultrablack van Venezianico.
Ik heb reeds een paar VZ’s gehad, maar door de eeuwige flipperitis zijn deze toch andere oorden op gaan zoeken, waarvan ik toch wel wat spijt heb.

Daarom toch maar besloten om de volgende telg in hun Ultrablack line-up aan te schaffen.
De combo van de sportieve Nereide, de pikzwarte plaat, fijne hands-set en contrasterende bezel hebben me echt getriggerd om dit klokje in real life te zien.

Nu hopen dat ik hem met de feesten kan aandoen :grin::grimacing:

Ik wens jullie allemaal alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar vol plezier in deze fantastische hobby!

Grtz M

28 likes

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de live pictures :ok_hand:t3:

1 like

Dat ziet er heel tof uit maar als je deze maar niet over je mouw gaat dragen hoor :scream::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Leuke incoming, gefeliciteerd.

1 like

Altijd leuk om de laatste NA in aantocht te hebben. Gefeliciteerd & veel plezier ermee! Ik mag vandaag mijn laatste zonde van dit jaar begaan. :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

En wat wordt het?!

Gefeliciteerd alvast!
Ik ben benieuwd naar de irl foto’s! :hugs:

1 like

Zeer mooi!

Leuk horloge heb je incoming! :smiley:

Ik heb gisteren de bestelling afgerond voor het horloge dat al jaren op mijn wensenlijstje staat. Je kan je voorstellen dat ik best hyped ben :wink:

4 likes

Ziet er goed uit :wink:

Oeeeh chronomaster :star_struck:mooi man!

1 like

Ziet er heel goed uit. Veel plezier ermee.

1 like

Staudt nr 3. Komende dagen een NA’tje plaatsen. Nog even geduld aub.

2 likes

Is extra druk bij de pakketdiensten. En het is trouwens ‘x-mas’ met 1 S.

1 like